Springen naar inhoud

Rüya Günlügü

• Please log in to reply
Er zijn 1445 reacties in dit onderwerp

#31 dunya

dunya
  • Leden
  • 1298 berichten

Geplaatst op 16 mei 2003 - 12:16

ik heb iets leuks gedroomd!

over TS!

we zatten aan de dinner en die dinner is uit de hand gelopen.
sommigen hebben de boel  in elkaar getrapt! :lol:
ik zal maar geen namen vermelden....

soms komen m'n dromen uit...
verheug me nu toch wel op de komende dinner..... :roll:

#32 yozgatli-z

yozgatli-z
  • Leden
  • 1729 berichten
  • Interests:ilgimi ceken hersey ;)

Geplaatst op 16 mei 2003 - 14:27

normalde ben ruya gorurum. Hergun.

Hatirlarimda, ama istihare ye yatmistim bir kere, 4 gun ruya gorduysem bile hic gormemis gibi hatirlamadim?  :?  nasil olduysa??

Nou bu aralar da, tr den ailelerimi goruyorum? aceba bizimi arayacklar ofzo??

Meestal ruyalarimdam anlamlar cikartirim, bazilari da cikar.. :)
Nes'e, keder, hepsi gecer. Bize kar kalan nedir bu dunyadan..?

#33 _MooniSshh_

_MooniSshh_
  • Validating
  • 2292 berichten
  • Geslacht:Man

Geplaatst op 16 mei 2003 - 14:41

insan her gun ruya gorurmus ama hatirlamazmis.. veya uyandigimda uzerimi giyiyorum en dan denk ik opeens  :shock:  hey galiba ben bi ruya gormstum.. ama.. amaa!  :?  

:lol:

manalar bende cikartirim... en meestal hebben sommige dingen echt een verbintenis met elkaar... maar je moet niet denken dat alles een betekenis heeft. hani derler ya 'Ruyanda gorursun!' iste insan her istedigini ruyasinda gorebilir.. ne demisler, pismis tavuk ruyasinda misir gorurmus  :lol:

ruya.. ne bir batil bir saplanti, ne de bos bir kuruntudur.. garip, istenmeden yasanan hayal gibi...
Kendimi nokta kadar küçük hissettiğim zaman bakıyorum ki, anlamlı bir cümlenin sonundayım....

#34 HaSrEtiM...

HaSrEtiM...

...M. Said ...

• Leden
  • 1659 berichten
  • Opleiding/Beroep: Farmaceutische Consulent

Geplaatst op 16 mei 2003 - 17:24

Benim ruyalar cogu zaman hep tersine cikiyor tabii bazen iyi oluyor ama guzel bir ruya da kotuye cikiyor.
Mesela babam birkac gundur hastayi ve laboratuvardan sonuclari bekliyorduk. ruyamda babamin (Allah korusun) kanser oldugunu gordum ve bugun laboratuvarda babamin kani temiz cikti yani Allah'a sukur hicbir sorun yok.
Bazen de cok guzel bir ruya goruyorum, gunduzleri o ruya hic aklimdan cikmiyor ve gordugum ruyanin tam tersi cikiyor.
Ama Allah'a sukur bugune kadar cogu ruyalarim hep hayra cikti...
...Sari CivCiv............BitaneMC........

#35 Umit

Umit
  • Validating
  • 1965 berichten

Geplaatst op 17 mei 2003 - 20:58

Vannacht weer eens een rare droom gehad.....raar....bizar.....hoe je het ook wilt noemen.

Ik kan me 'onze wereld' herinneren.....ik weet niet waar ik precies ben, maar in de omtrek zijn gewoon normale gebouwen, lekker volgebouwde Nederland. Ik ben met mijn neef van 18 en diens vrienden....je kent die jongens wel, wiens hormonen op hol slaan en waar ik soms aan de oren moet trekken om ze weer terug op het spoor te krijgen.
Ik ben een beetje aan het lachen met die jongens...en we lopen....

Opeens wordt er van 2 kanten het vuur op ons geopend...ik raak hun kwijt....en ik zie een gebouw waar ik naar binnen kan. Een van de ramen is namelijk kapot. Ik ga erin...en hoor hun van de ene kant soldaten hun machinegeweren afvuren en van de andere kant een tank richting mij zijn bommen lost....

Opeens merk ik iets merkwaardigs aan dat gebouw.....alle ramen zijn namelijk potdicht, met geen mogelijkheid open te krijgen.....maar dat ene raam waar ik doorheen ben gegaan, die lijkt wel bewust geopend te zijn, iemand heeft het expres gedaan, zodat het mijn enige uitvlucht zou zijn.

Ik kijk beter in het gebouw....en tot mijn stomme verbazing , is het niet zomaar een gebouw, maar een geheel andere wereld.

Een enorm uitgestrekte groene weide, met enorme bergen vol met groene bomen en met een hele clan van mensen van Afrikaanse afkomst....ik ben gewoon in dat gebouw....maar toch in een geheel andere wereld...

Ik zie opeens een mager figuur, dat het raam waar ik doorheen ben gegaan aan het dichttimmeren is...ik voel dat als ik binnenblijf ik hier eeuwig vast zal zitten, maar als ik eruitwil, staan ze klaar om mij af te maken...ik moet wel blijven.

Goed...ik begin die wereld te verkennen...het is niet alleen een uitgestrekte groene weide met die prachtige bergen...nee.....er is meer....

Ik kom langs een strand.....een zeer klein kort strand met een zeer klein stukje zee...daar valt een vrouw met zwart halflang haar en een strakke top mij op.....

Verder bevind ik me opeens in die wereld...in een gebouw, dat een discotheek is....daar valt nog een vrouw mij op...een groepje meisjes met hoofddoek, waarvan er 1 opvalt, een zeer wit gezicht...en een akelige stem om naar te luisteren.

Ik kan me nog 2 vrouwen herinneren, die mij opvielen....

En alleen 1 man viel mij op...de leider van die Afrikaanse stam op die enorm uitgestrekte groene weide....hij heft zijn hand op naar mij en zegt iets in een taal dat ik niet begrijp...duizenden mensen bevinden zich om hem heen...

Neyse...ik kan me verder niet al te veel details herinneren.....maar bizar was het wel.
...kalbinde Allah olmayanin...gözlerinde daima bosluk olur...

la Ilahe illAllah

#36 coban

coban
  • Leden
  • 646 berichten
  • Interests:Psychologie/ Taekwondo

Geplaatst op 19 mei 2003 - 15:22

ik heb een droom gehad waarbinnen ik zat te dromen.. :shock:

weten jullie wel hoe verwarrend en raar dat kan zijn... :shock:

Aslinda dusunursek her aksam biz bunu yapiyoruz...yani yasadigimiz hayat aslinda bir ruya ( buyuk ruya ) bu ruyadan oldugumuz zaman cikiyoruz. Ama bu ruya icinde her aksam ruya goruyoruz ( kucuk ruya ) bundanda her sabah uyaniyoruz. Yani ben aslinda dun gece bir ruya icinde bir ruya ve o ruya icinde yine bir ruya gordum... :shock:

Yani matrix gibi birsey...ama dediklerimde gercek bunu unutmayin. Bir dini belgeselde izlemistim, het is ook wetenschappelijk bewezen. O belgeselde vardiklari sonuc su idi. de dingen die we met de 5 zintuigen waarnemen zijn beelden die worden gevormd door prikkels vanuit deze zintuigen. Het is een beeld dat door de hersenen worden gevormd. Dan ga je zeker vragen hoe de hersenen weten hoe ze een bepaalde prikkel moeten weergeven aan de mens. Dat is dus voorgeprogrammeerd door Allah. Dus de vormen die wij zien zijn eigelijk niet echt zoals je ze nu ziet, maar worden gevormd door prikkels in onze hersenen. Als je bijvoorbeeld op dit moment kunt zien, maar zodra je de zenuwen naar de ogen blokkeert krijg je geen beeld. Hetzelfde geldt ook voor de andere 5 zintuigen. Als je de zenuwen naar de oren blokkeert kun je niet meer horen. Dus alles wordt door zenuwprikkels gevormd.
Het is hetzelfde in een droom. Als je snachts droomt lijkt het alsof het echt gebeurd, maar als je wakker wordt besef je dat het niet werkelijk was. Dit geldt ook voor het leven waarin je nu leeft. Het is een grote droom, waar je pas van wakker wordt als je dood gaat.
" YA OLDUGUN GIBI GORUN YADA GORUNDUGUN GIBI OL "

#37 _MooniSshh_

_MooniSshh_
  • Validating
  • 2292 berichten
  • Geslacht:Man

Geplaatst op 19 mei 2003 - 15:28

Soylediklerin gercekten ilginc coban... bunlari aslinda biliyoruz ama uzerinde dusundukce sonuclar carpici ve olaganustu geliyor bize...

ruyanin icinde ruya gormek bende de olmustu.. hatta ruyami ruyamda anlatiyorum  :shock:  acayip seyler iste..
ama dedigim gibi, ac tavuk misir gorur ruyasinda.. istedigimiz, dusundugumuz, kafaya taktigimiz herseyi uyku esnasinda garip hulyalarla karistirabiliyoruz.. sonrada ruya takiyoruz ismini..

ilginc ilginc ilginc..  :shock:
Kendimi nokta kadar küçük hissettiğim zaman bakıyorum ki, anlamlı bir cümlenin sonundayım....

#38 Umit

Umit
  • Validating
  • 1965 berichten

Geplaatst op 18 juni 2003 - 21:34

En wederom bizarre dromen die mij teisteren...

Ik ben in de kamer van een vriend (heb hem trouwens 2 weken niet gezien, na het zien van die droom belde hij me op om te vertellen dat hij geslagen was door een overvaller. Hij had wel een meisje van beroving gered :):) )

Maar goed...ik ben dus in zijn kamer....en zit achter zijn pc.
Ik ben aan het chatten, met een vrouw.....waar ik zielsveel van hou....
Het is vreemd....ik zie haar gezicht op het scherm, terwijl ik chat met haar...naast haar zit een goede vriendin. De muis waar ik gebruik van gemaakt, is vastgemaakt aan de muur...heel onhandig vind ik het allemaal, ik zit urenlang te chatten, zij en haar vriendin openbaren talloze geheimen....

Opeens merk ik iets raars op bij mijn rechterhand...die bij de muis zit, met een muismat dat zwart is met gifgroene strepen...
Ik merk...dat er rond mijn hand...bij de muis...enorme spinnenwebben zijn, ik zie grote spinnen....tot mijn grote schrik, zie ik eigenlijk dat rondom mijn hand duizenden insecten zijn, allemaal verschillen, de een enger dan de ander...vooral 2...of waren het er nou 3...enorme spinnen vallen mij op, ze krioelen allemaal over de muur waar die muis op zit, allemaal krioelen ze rondom mijn hand...

Ik schrik me dood (ja, ik ben bang van insecten :P )...en ik ga weg...
ik ga doorchatten, maar nu is het iets raars...ik schrijf op papier...en ze ontvangen het op de een of andere manier  :?
Maar goed...nog meer openbaringen van hun kant volgen...maar ik luister niet zo goed meer, het enige dat ik mij afvraag is....hoe kan het dat ik al die insecten....en die enorme spinnen in hun web...niet heb gezien...

pfff...bu ruyalar yokmu  :?
...kalbinde Allah olmayanin...gözlerinde daima bosluk olur...

la Ilahe illAllah

#39 KvB

KvB
  • V.i.p.
  • 5722 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Opleiding/Beroep: -

Geplaatst op 18 juni 2003 - 22:29

Gisternacht droomde ik dat mijn stagebegeleider bij ons op bezoek was gekomen en een gesprek had met mijn vader :P

Hmm..weird.. :oops:
Dünyada inanmazdım biteceğine,
Beni böyle bırakıp gideceğine..
Şarkıların günahı yok acıtan sensin içimi,
Hangimiz istedi söyle bu adaletsiz seçimi...

#40 Hudayfa

Hudayfa

a.k.a Mertoglu

• Leden
  • 2360 berichten

Geplaatst op 18 juni 2003 - 23:33

Ruya anlatmasini sevmem  :roll:
Abdullah Gül'e destek vermek için:

#41 dunya

dunya
  • Leden
  • 1298 berichten

Geplaatst op 19 juni 2003 - 09:58

Citeren

Yani ben aslinda dun gece bir ruya icinde bir ruya ve o ruya icinde yine bir ruya gordum...  

:? ne bu yaw? :lol:

#42 Hulya

Hulya
  • V.i.p.
  • 2374 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Interests:Say say bitmezzzz

Geplaatst op 19 juni 2003 - 10:05

Ilk defa, anneannem vefat edeli onun hakkinda bir ruya gordum..
Ruyamda onun mezarinin basinda ona dualar ayetler okuyordum.. Gercektende ap acik belliydi bir mezar oldugu ve onun mezari oldugunuda ruyamda biliyorum.. Sadece mezari ve ayetler okudugumu gordum ruyamda sonrada uyandim.. Uyandiktan sonrada ilk aklima gelen acaba anneannem benden biseymi istiyordu..
Aslinda urpertici bir ruyaydi.. Ve acaba bir anlami varmidir diye simdi dusunup duruyorum  :roll:
Aci çeken, Sefada sürer ..

#43 Lokum Kiz

Lokum Kiz
  • Leden
  • 1431 berichten
  • Interests:Sangane!!!

Geplaatst op 19 juni 2003 - 10:08

Hulya, bence annen sende dualar istiyor. Yani bir mevlut falan.  Simdi sana diyiyorum ama, bize kardesim icin yakin zamanda mevlut versek cok iyi olacak...

Lokum Kiz[/b]
Ismarlama asklara gelemem, ya beni adam gibi seversin, yada cekip gidersin.

#44 yozgatli-z

yozgatli-z
  • Leden
  • 1729 berichten
  • Interests:ilgimi ceken hersey ;)

Geplaatst op 19 juni 2003 - 11:05

arkadaslar ruyalari yorumlamayalim isterseniz, Hayirlisi ne ise, o olsun diyelim..

Yaw bugun ruyamda bayagi acayip seyler gordum..
bazi kisiler ruya gorur ama hatirlayamaz ya, ama ben hergun cesit cesit goruyorum ve hepsini yani cogunu hatirliyorum..

Ama hic birzaman, ruya icerisinde bir ruya gormedim  :roll:

Gelelim ruyama..
Yaw bizim komsunun bir tombul cocugu var, bir yarismami artik ne duzenlecekse, o yarisma icin, ben bu cocugu, bizim postakutusuna koyuyormusum? Posta geliyor, bende kutuyu actigimda, bebek goruyom karsimda, komsu da dayan canim az kaldi gibi sozler ediyordu  :?

Cok ilginc, acayip ruyalarim goruyorum, ve bir anlam veremiyorum  :?  :roll:
Nes'e, keder, hepsi gecer. Bize kar kalan nedir bu dunyadan..?

#45 coban

coban
  • Leden
  • 646 berichten
  • Interests:Psychologie/ Taekwondo

Geplaatst op 19 juni 2003 - 12:20

Citeren

Hulya, bence annen sende dualar istiyor. Yani bir mevlut falan.  Simdi sana diyiyorum ama, bize kardesim icin yakin zamanda mevlut versek cok iyi olacak...

Lokum Kiz[/b]

tamam geliyorum :lol:
" YA OLDUGUN GIBI GORUN YADA GORUNDUGUN GIBI OL "

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users