Springen naar inhoud

Mensen Help Mij A.u.b?

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 45 reacties in dit onderwerp

#31 bibi

bibi
  • Leden
  • 3549 berichten

Geplaatst op 08 mei 2004 - 19:34

Als dat alles is wat ze heeft gelogen moet t geen probleem zijn maar als er meer dingen zijn zoals FenerManiak zegt tja :schuldig:  :$  :'(
moet ze t zeggen voor t te laat is :blink:  :o
WANNEER MEN 1 VINGER WIJST, WIJZEN ER 3 TERUG

#32 manolya

manolya

Cihad-i EkBer

• V.i.p.
  • 4096 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 01:59

Problemi anlamadim?

en volgens mij gaat het gewoon om jou wat is dit voor iets raars mensen hebben jullie geen sociale leven ofzo?
weet je wel zo een leven waarin je mensen om je heen hebt vrienden/vriendinnen aan wie je advies kan vragen
ok als je dat niet heb ok dan wil ik wel medelijden met je hebben en een antwoord op je vraag geven maar wat is dit hey
bespreek het met je vrienden als je die hebt <_<

Soruya bak "mijn vriendin en bla bla bla" wat ben jij voor een vriendin als je je eigen vriendin geeneens advies kan geven?

Hay bunadami akliniz yetmiyo anlamiyorum ki
Kerem 3 (kerem 2 was nazli)
I'm not crazy!
My reality is just different than yours
Eğitim cehalet alır,eşeklik baki kalır

[TNSP Yakamoz ]

#33 ayse1985

ayse1985
  • Leden
  • 85 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 10:53

ik heb eerder het gevoel dat jij geen leven hebt maar dat is weer een ander verhaal daar wil ik nu niet op in gaan ..... natuurlijk hebben wij vrienden maar het zijn gewoon vreinden en ze wilt niet dat iedereen weet dat zij een relatie heeft .......daarnaast wil ik jullie voor de duidelijkheid vertellen dat ze hem niet van de chat kent maar dat ze elkaar op mijn broers bruiloft hebben ontmoet kennelijk hebben al die mensen die hier meteen denken vanm ze kent hem via de chat  echt heeeeel veel chatrelaties gehad.....

Maar daar doen wij allebei niet aan hoor,hebben we niet nodig en ook geen behoefte aan

P.S.
yuksel je zegt van gespierd en dit en dat maar volgens mij zijn dat de dingen die jij gebruikt als je met iemand chat en je hoeft ook niet meteen een vooroordeel te hebben van ze heeft hem waarschijnlijk via de chat onmoet dit geld trouwens voor iedereen.

#34 Hudayfa

Hudayfa

a.k.a Mertoglu

• Leden
  • 2360 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 11:05

Eerlijk gezegd, denk ik, dat die jongen haar naam niet zo belangrijk zal vinden. Meestal gaat het om iets anders.  <_<
Abdullah Gül'e destek vermek için:

#35 ÇiGdEm_

ÇiGdEm_
  • Leden
  • 42 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 12:29

Kizim sana noluyor bee!Millete yardim soruyon, sonrada hepsini tersliyon.

Slaat gewoon nergens op.

Je hoeft in eerste instantie niet zo vel te reageren.

En ten tweede via chat kan je ook de man/of vrouw van je leven vinden.Daar is dus niets mee.Yani chat lafini duyunca parlamana gerek yok.

En ten derde een tipje van mij; laat haar gewoon de waarheid vertellen.En dat ze heeft gelogen omdat ze bang was dat het weer nix zou worden.;)
...I love my |ittle S3rd3M & SUd3M...

#36 Sari_Kiz

Sari_Kiz
  • Validating
  • 233 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 13:09

Ayse,

Heeft ze het al verteld? Zo ja,  wat heeft de jongen gedaan... :rolleyes:

Biraz merakliyimdirda.. :lol:
Sulamazsan Cicekler Gülmez..
Yollamazsan Selamlar Gelmez..

#37 yurtseven

yurtseven

Miauw..

• V.i.p.
  • 5569 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 13:11

Sari_Kiz, op 10 May 2004, 13:09, zei:

Ayse,

Heeft ze het al verteld? Zo ja,  wat heeft de jongen gedaan... :rolleyes:

Biraz merakliyimdirda.. :lol:
same here :$ :lol:
Öğretmenler kandil gibidir; etrafına ışık saçmak icin kendileri tüketirler...

#38 GuLuMSE

GuLuMSE

Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin...

• Leden
  • 1717 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 13:31

Sadece kendi oldugu gibi olsun, ona ne diyecegini, nasil diyecegini dusunmesin...
Sadece anlatmak istedigini anlatsin...
Cunku burda baskalarin fikrini sormakla, bir nevi ayni hatayi yapiyor gibi olmuyor mu? Onun duymak istedigi gibi soylemek istiyor arkadasin, yada baskalarinin fikirlerini kullaniyor. Halbuki ciddi iliskiyi isteyen o. Onu seviyorsa, oda onu seviyorsa, buna bu kadar problem yaratmaz bence. (eerlijkheid duurt het langst)

Yalan ister istemez zaten ortaya cikacak. Bu yuzden kendisi ona karsi nasil soylemek istiyorsa oyle soylesin..Cunku yazdigim gibi, onunla ciddi bir iliski kurmak isteyen o. Fikirler uyarsa, bu iliski uzun surer. Madem uymuyor, basindan (yada baslamadan) bitsin. Oyle degil mi? Iliskilerde ufak tefek hatalar her zaman olur. Onunda vardir elbette, bundan eminim.

Arkadasinin burda hic kimsenin fikrine, yorumuna, yardimina ihtiyaci yok bence. Zaten buda belli oluyor bazilarin burda verdigi asiri tepkiden. Hata yapan elbette hatasinida duzeltebilir  ;)

Sevgilerle,

Veranderd door GuLuMSE, 10 mei 2004 - 13:32

Üzülme kirilsanda, aglama ayrilsanda, hayati göz yaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir.

#39 ayse1985

ayse1985
  • Leden
  • 85 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 15:30

iedereen bedankt mensen(ik bedank alleen mensen die normaal kunnen reageren de rest niet) ze heeft het inmiddels tegen hem gezegd wat haar echte naam is< ik zal het voor de nieuwsgierige onder ons vertellen hoe het is gebeurd(Sari Kiz) ze heeft hem een berichtje gestuurd van alsof er niks aan de hand is en toen heeft ze kusjes ozlem geschreven en toen over een uur belde hij terug hij zei van ozlem wie is dat?
toen heeft ze het vertelt hij was wel effe geschrokken maar hij maakte er geen probleem van (gelukkig:) dat heeft ze dus gisteren aan hem verteld en nu hebben ze afgesproken dus het gaat behoorlijk goedd

AYSE

#40 yurtseven

yurtseven

Miauw..

• V.i.p.
  • 5569 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 15:35

:clap:  :clap:  :clap:  :clap:

goed sjow!!! :y:

#41 *_Çiğdem_*

*_Çiğdem_*
  • Validating
  • 2110 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 15:49

Iedereen weer blij en de topic kan op slot.. Tring Tring..  :rolleyes:

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

#42 yurtseven

yurtseven

Miauw..

• V.i.p.
  • 5569 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 15:54

CiCi, op 10 May 2004, 15:49, zei:

Tring Tring..  :rolleyes:
nalo ben vahit...

sorry dat moest er effe uit :$

#43 *_Çiğdem_*

*_Çiğdem_*
  • Validating
  • 2110 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 15:56

yurtseven, op 10 May 2004, 15:54, zei:

nalo ben vahit...
La online'da degilsin ki ordan söyleyim::: WUAHAAHHAHHAAHAHAHAH  :lol:  :lol:  :lol:

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

#44 Sari_Kiz

Sari_Kiz
  • Validating
  • 233 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 16:07

Een happy end dus sevindim..
Ama bir seyi anlamadim isimini vermiyor ama telnr veriyo bana biraz sacma geldi.. :S
Neyse o baska bir konu..  <_<
Sulamazsan Cicekler Gülmez..
Yollamazsan Selamlar Gelmez..

#45 Garagiz

Garagiz
  • Leden
  • 21 berichten

Geplaatst op 10 mei 2004 - 16:37

nalo ben vahit waUahhuahaHUAHUAHUAHUA die was goed  :lol:  :D  :D  :D
Seni Ben Umutlari, Sevdalari,
Kan Ve Gozyaslarina Terk Edilmis
Baski Ve Iskencelere Inat Umudu
Yitirmeyen Kurt Ozgurlugu Gibi Seviyorum!!!