Springen naar inhoud

Ideale Vrouw

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 7 reacties in dit onderwerp

#1 ErTaN

ErTaN
  • Banned
  • 267 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 19:40

Ik ben er eindelijk uit. De ideale vrouw is de vrouw die je eigen moeder niet doet missen. Vandaar ook dat de overgrote meerderheid een vrouw uit Turkije laat overkomen. Een vrouw uit Turkije heeft veel meer gemeen met je eigen moeder dan een hier opgegroeide Turks grietje. Zij heeft meer gemeen met de Nederlandse buurvrouw.

#2 sevdaa

sevdaa
  • Leden
  • 53 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 19:59

gritje? wat betenkend dat letterlijk in het turks???

#3 CDAddict

CDAddict
  • Leden
  • 197 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 19:59

:cupid:
Omdat ik geen jongen ben kan ik daar niet over oordelen, maar ik heb er wel een mening over. Voor mij is de ideale partner iemand die intelligent is, van wie ik veel kan leren, met wie ik veel kan lachen, die mij helpt en steunt in moeilijke tijden, die eerlijk en te vertrouwen is, verzorgd en netjes is, mij kan troosten, tegen kritiek kan... en nog meer... haha... natuurlijk kan je al deze dingen niet van je partner verwachten als je zelf niets waard bent. Daarom ben ik ervan overtuigd dat de moeite van beide kanten moeten komen.
Ik hoef geen man uit Turkije omdat hij op mijn vader lijkt. Ik wil een metgezel, die net als ik hier geboren en opgegroeid is. Die net als ik gestudeerd heeft en werkt aan zijn toekomst. Die ongeveer dezelfde politieke en godsdienstige visies erop nahoudt als de mijne. Die streeft voor gelijkheid en gerechtigheid net als ik. Vrouwen, mannen, homoseksuelen etc. gelijk behandeld.... bla bla bla...
ps: ik ben niet op zoek ofzo... ik liet mij alleen even gaan....
Waren alle mensen maar menselijk...

#4 ellagance

ellagance
  • Leden
  • 136 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 20:00

Citeren

Ik ben er eindelijk uit. De ideale vrouw is de vrouw die je eigen moeder niet doet missen. Vandaar ook dat de overgrote meerderheid een vrouw uit Turkije laat overkomen. Een vrouw uit Turkije heeft veel meer gemeen met je eigen moeder dan een hier opgegroeide Turks grietje. Zij heeft meer gemeen met de Nederlandse buurvrouw.

Pardon? <_<
multa novi, sed non omnia

#5 neslii

neslii
  • Leden
  • 91 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 20:00

[QUOTE]

Ertan, dan neem jij  vast een vrouw uit Turkije.
Wat betreft je uitspraak over de meiden die in Nederland zijn opgegroeid vind ik niet kloppen, omdat je nu aan het generaliseren bent.
Wat is er mis met een vrouw die is opgegroeid in Nederland, zij kent tenminste de waarden en normen vn het land. Maar jij wilt natuurlijk een vrouw die je lekker onder de duim kan houden toch?

Je importeerd maar een vrouw uit het buitenland <_<  <_<  <_<

groeten,

Veranderd door nazlikiz, 20 april 2004 - 20:02

Oy madimak, guskusu yemlik, oy madimak

#6 ellagance

ellagance
  • Leden
  • 136 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 20:04

Citeren

Je importeerd maar een vrouw uit het buitenland   
heeft ie al gedaan, en hij is er niet tevreden over zoals hij eerder heeft laten doorschemeren. He Ertan :P
multa novi, sed non omnia

#7 Ceyhan

Ceyhan

Yobaz

• Leden
  • 1161 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 20:09

Voor mij is de ideale vrouw die besef heeft van haar denken en doen, Ze haar denkwijze kan onderbouwen met logische verklaringen voor mij en zichzelf. Ze bewust is wat ik ontoepasselijk vind en nimmer zal doen. Ze begrip heeft voor fouten die gemaakt kunnen worden, en het op een menselijke manier; al pratend een oplossing wil zoeken, Ze nooit scheld. Ze van mij houd. Als ik dit allemaal tegen haar zegt, dat ze het begrijpt en ondersteunt, zoals ik dat ook doe. Totnutoe weinig tegengekomen :D
Geplaatste afbeelding
Atam, We zijn op vakantie!

#8 neslii

neslii
  • Leden
  • 91 berichten

Geplaatst op 20 april 2004 - 20:09

ellagance, op 20 Apr 2004, 20:04, zei:

heeft ie al gedaan, en hij is er niet tevreden over zoals hij eerder heeft laten doorschemeren. He Ertan :P
Nou het is te merken ja.
Waarom denk  je zo negatief over de meiden die in Nederland zijn opgegroeid?
:blink:  :blink:
Vast slechte ervaringen gehad...... :lol:  :D  :D

Veranderd door nazlikiz, 20 april 2004 - 20:13

Oy madimak, guskusu yemlik, oy madimak