Springen naar inhoud

Helpen over een enquête over Turkse Moslimvrouwen?

emoties religie cultuur psychologie islam

• Please log in to reply
Geen reacties in dit onderwerp

#1 niandra

niandra
  • Leden
  • 4 berichten

Geplaatst op 21 maart 2014 - 17:53

Turkse tekst hieronder.

Hallo,

Mijn naam is Pelin en ik ben een masterstudente Sociale & Organisatie Psychologie aan de Universiteit Leiden. Graag vraag ik je te overwegen mee te werken aan een leuk onderzoek onder werkende (Turkse of andere) vrouwen met een Islamitische achtergrond. Het betreft een 20-minuten enquête voor mijn afstudeerscriptie en bestaat uit het invullen van een aantal vragen mbt jouw ten aanzien van werk, alsook gevoelens en houdingen ten opzichte van werk en jouw collega's. Als dank voor jouw deelname verloten we onder deelnemers 6 bonnen van 25 euro ook :)

U kunt deelnemen aan mijn enquête door op deze link te klikken:
https://uleidenss.eu...23sR6G9kh6Ud8z3

Als u nog meer mensen kent die eventueel deel kunnen nemen aan dit onderzoek (uw familieleden, moeder, zusters, tantes, vrienden, etc.), vraag ik u vriendelijk om deze link naar hen door te sturen.

Heel erg bedankt voor uw medewerking!

Pelin
p.gul@umail.leidenuniv.nl

Merhabalar,

Benim adim Pelin, Leiden Universitesi'nde Sosyal Psikoloji ogrenciyim. Bitirme tezim icin Hollanda'da yasayan Turk veya baska ulkelerden olan Musluman kadinlarin is hayatindaki deneyimlerini arastirdigim bir anket calismasi yapiyorum. Eger siz de Hollanda'da calisan Musluman bir kadinsaniz, anketimi doldurursaniz cok makbule gecersiniz. Anketim Hollandaca ve yaklasik 20 dk suruyor. Katilanlar icin 6 tane 25 euroluk hediye ceki kurrasi var, belki sansli gununuzdeyseniz hediye size cikabilir, ama cikmazsa bile icimden size yardiminiz icin buyuk bir minnettarlik duyacagim:)

Anketimi online olarak yapabilirsiniz:
https://uleidenss.eu...23sR6G9kh6Ud8z3

Ayrica ilgilenebilecegini dusundugunuz tanidiklariniz, aile fertleriniz, esiniz, dostunuz, kizkardesiniz, anneniz, teyzeleriniz, kizarkadasiniz, arkadaslariniz varsa ve onlara da yollarsaniz cok cok sevinirim. Facebook sayfanizda paylasmaniz mumkunse eger cok memnun olurum.

Simdiden cok tesekkurler ve iyi gunler!

Pelin
p.gul@umail.leidenuniv.nl

Also tagged with emoties, religie, cultuur, psychologie, islam

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users