Springen naar inhoud

Homo Trekjes....help Mij....

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 197 reacties in dit onderwerp

#31 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:58

Volkan Kacan, op 29 Mar 2004, 00:13, zei:

Op deze forum kan je geen homos vinden ..dus zap aub door naar een Ander Forum..

www.Homostudent.nl

Volkan
:S
haha, grapje zeker?  :dom:

#32 GuLuMSE

GuLuMSE

Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin...

• Leden
  • 1717 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 07:59

Ik wist niet dat je homo was FBje, maar ja dan weet ik het nu.
Je hebt hier wel heel mooi en fijn je kritiek gegeven aan andere forumleden, maar ik zou nog eventjes aandacht besteden aan de stelling van de vraag van mr. Gaj. Begin maar eens bij de (topic) titel. (wanhopige jongen, Help mij, dit klinkt niet echt alsof hij hier tevreden over is), maar ja.  :rolleyes:

Ik denk dat geen een mens een homo of een lesbie kan zijn, want mensen vullen elkaar aan, en dan kan alleen met een vrouw en een man. Een man kan ook misschien gedeeltelijk een ander man aanvullen, maar dan moet je toegeven dat zo’n man iets tekort heeft. Stuk of hersenen, psychisch tekortheid, identiteitsstoornis gedoe, of wat anders…

Denk hier maar eens over na mr. Gay. Wil je later (je eigen) kinderen? Als je antwoord hierop ‘ja’ is, dan geef ik je als tip: ‘Forget it’, want jongens kunnen je dat niet geven. You know. Enne kijk om je heen, er zijn zat leuke meiden. Meiden die zich gedragen als jongens. Zelfs meisjes die überhaupt lijken op jongens!  ;) Nu denk je misschien, is een beetje moeilijk als ik op jongens val, maar het is de vraag, waarom denk je dit? Niemand kan zeker weten op wat voor types hij/zij valt. Wie hij/zij leuk zal vinden? Als ik zeg, dat ik alleen maar val op jongens die macho zijn, moet ik dan echt alleen maar vallen op jongens die macho zijn. Nee, want misschien val ik wel op een jongen die heel gevoelig en romantisch is.

Probeer je gender-identiteit te vinden. Voel jezelf zoals je bent! EEN MAN en geen vrouw!

Van huis weggaan, is denk ik heel stom, want je hebt meer liefde nodig, die je van je ouders kunt krijgen. Het hun vertellen is denk ik niet echt handig, want ze zullen je (toch) misschien niet begrijpen en hierdoor misschien wel snelle beslissingen nemen. Als het je nog steeds dwarsligt, dan kun je gaan naar een Islamitische psycholoog (Als je moslim bent). Die kunnen je verder helpen, met je vragen.

Wat vind je nou in Godsnaam leuk aan een jongen? Je hebt toch ook precies hetzelfde? Ik denk dat zoiets begint met een gedachte en omdat het een beetje raar klinkt en niet veel voorkomt, krijg je het idee dat je anders bent dan anderen. Je hoort mensen erover praten en je denkt, zal ik het ook hebben? Het is niets anders dan een virus die sommige mensen denken te hebben, maar het zien alsof ze er zelfs niet aan kunnen doen. EN DAT IS NIET ZO! Je kunt er wel wat aan doen. Je omgeving speelt een belangrijke rol. Als je omgaat met jongens die hierover hetzelfde denken als FBje, WEG ermee! Dit zal je alleen maar nog meer problemen brengen en je zelfs nog laten geloven dat je ook een homo bent.(Zie maar als een soort nefsini terbiye etmek, bir sinav).

Als je een Moslim bent, pak de Koran erbij en vraag Allah om steun.

Allah yar ve yardimcin olsun. Ne diyim (Voor zover dit serieus is natuurlijk)
Üzülme kirilsanda, aglama ayrilsanda, hayati göz yaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir.

#33 BiTLi-SeXy

BiTLi-SeXy

Fuck Redbull, Ik Geef Je Vleugels !!

• Leden
  • 7100 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 09:58

FBtje, op 28 Mar 2004, 23:46, zei:

nee he.. niet weer!! alsjeblieft zeg.. is Ertan het weer soms?  :dom:
ja dat dacht ik ook  :D
als hij t is ga ik echt lachen wheheh  :D
Brunette's Do it Better

MiauWw

#34 bitlikedi

bitlikedi
  • Leden
  • 116 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 11:07

EE jonge  :@ ik zeg je een ding jonge!!Doe geen domme dingen hier!!Je moet je naam veranderen van GAJ!!Jonge als je denkt dat je zo bent dan ben je zo ..Maar ik zeg je een ding jochie!!Probeer een meisje dat voelt veel beter!!Probeer maar..
IK BEN BEN...
MIJN NAAM IS BEN..
TOT JE WEET WIE IK BEN..HET IS TE LAAT..
MAAR VOOR WIE..

#35 Guest_381

Guest_381
  • Leden
  • 1865 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 11:08

Panini Polat says

Citeren

Volgens mij is dit toch wel een beetje flauwekul.

Die gast komt niet eens opdagen om de reacies te lezen!! Flauwekul dit allemaal!

Madem özürlüsün kardeşim git bir uzmandan öğüt tavsiye iste, böyle buraya yazmakla olmaz  :bye:

Veranderd door Cicekdagli, 29 maart 2004 - 11:31

#36 Lokum Kiz

Lokum Kiz
  • Leden
  • 1431 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 11:20

<_<  ERTAN......

Lokum Kiz
Ismarlama asklara gelemem, ya beni adam gibi seversin, yada cekip gidersin.

#37 Panini_Polat

Panini_Polat
  • Leden
  • 8 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 11:23

go cicekdagli go!! heheheh daar ben ik het dus mee eens, en ik hoorde nog van mijn neef dat er ene ertan is die soms een clone gebruikt om zulke bullshit verhalen aan onze mouw te spelden. Ertan ciger achter elk geintje zit een waarheid...
Your focus determines your reality..btw umit is mijn neef..:D

#38 GuLuMSE

GuLuMSE

Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin...

• Leden
  • 1717 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 11:31

Cicekdagli, op 29 Mar 2004, 11:08, zei:

Panini Polat says

Die gast komt niet eens opdagen om de reacies te lezen!! Flauwekul dit allemaal!

Madem özürlüsün kardeşim git bir uzmandan öğütö tavsiye bekle, böyle buraya yamakla olmaz  :bye:
Ook al komt die gast niet om het te lezen, dan is het bedoeld voor een ander die (bijna) een stap neemt om 'homo' te zijn.  :rolleyes:

Allah Allah, devir oyle degisti ki, kim nasil birsey olduguda belli degil. Allah akil fikir versin, sasirtmasin (amin)
Üzülme kirilsanda, aglama ayrilsanda, hayati göz yaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir.

#39 Guest_381

Guest_381
  • Leden
  • 1865 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 11:40

Bitlikedi says

Citeren

EE jonge  ik zeg je een ding jonge!!Doe geen domme dingen hier!!Je moet je naam veranderen van GAJ!!Jonge als je denkt dat je zo bent dan ben je zo ..Maar ik zeg je een ding jochie!!Probeer een meisje dat voelt veel beter!!Probeer maar..

Buda Aynı Ibonun TEK TEK sarkısına benzedi  :lol: Maar dan in JONGE JONGE  :lol:  :lol:

Maar bencede öyle Polat  <_< Mensen hebben niets beters te doen!!!

Gülümse çok haklısın, devir değişti gayri Allah akıl fikir versin  ;)

#40 Osmanizm

Osmanizm

Clone (Asikkral)

• Banned
  • 108 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 12:11

ALLAH KURTARSIN :D
!!Asik Yazin Mezarimin Tasina ® AsiKKraL !!!

#41 Lale-Zar

Lale-Zar
  • Leden
  • 3109 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 13:05

FBtje, op 28 Mar 2004, 23:50, zei:

die satan kan wat mij betreft in de stront zakken.. altijd die verdomde satan erbij halen.. mocht het niet van satan afkomstig zijn namelijk, waar ik hele goede argumenten voor heb, die ik ook al eerder heb genoemd in andere topics, dan doe jij hiermee wel een hele erge uitspraak.. dat heb je wel in de gaten denk ik he?
nee heb ik niet .. daarom dat ik het ook heb gedaan .. je kan het er niet mee eens zijn net zoals ik het niet mee eens ben met jouw.. (punt)

je verteld dat je argumenten hebt maar weetje mijn uitspraken zijn ook gebasseerd op bepaalde argumenten..
... evrim, devrim, afet, zelzele yasamaliyim ben ben olana denk...

#42 Lale-Zar

Lale-Zar
  • Leden
  • 3109 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 13:09

FBtje, op 28 Mar 2004, 23:57, zei:

je leeft in een droomwereld..

word wakker please.. wat weet jij er nou van zeg.. je hebt geen idee wat het is om homo te zijn, noch weet je hoe het voelt, dus je zou gewoon niet zulke domme uitspraken moeten doen..  je hebt in dit hele topic nog geen zinnig woord gezegd..
nou je bent vrij om te denken wat je maar wilt over mijn berichten..  ik heb daar geen problemen mee ga gerust verder  :D

"je gaat een stap nemen.. ook al is het anders dan dat het moet zijn.. maar neem een bewuste stap.."

met " ook al is het anders dan het moet zijn " is mijn bedoeling dat hij uiteindelijk toch voor homo zijn kiest.. dat hij dat ook bewust moet gaan doen.. (punt)

#43 Rauf

Rauf
  • Leden
  • 159 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 13:43

Lale-zar, ja sorry hoor, maar wat zoek je eigenlijk in dit topic?
Je begint al met een kortzichtig verhaal vanuit onwetend hetero-man standpunt, en denkt dan nog iets toe te kunnen voegen aan de discussie?
Wat zou jij ervan zeggen als een hetero-vrouw naar je toe zou komen en zou zeggen: "jij bent ziek! Hoe kun je op vrouwen vallen en niet op mannen?!?!" Daar zou je toch ook niets mee kunnen...  B)

Komop jullie (ja, jullie!) moeten beter weten. ;)

Veranderd door Rauf, 29 maart 2004 - 13:50

#44 Lale-Zar

Lale-Zar
  • Leden
  • 3109 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 14:11

het is maar mijn mening hoor..   <_<    :D

#45 Rauf

Rauf
  • Leden
  • 159 berichten

Geplaatst op 29 maart 2004 - 14:24

Ja zo kun je allerlei onzin wel roepen en daarna gewoon zeggen "Ach ja trek je er niets van aan, 't is m'n mening maar...". <_<

En daar komt bij: Ik neem aan dat je homo-zijn als een "keuze" ziet? Waarom zou zo iemand dan niet zo'n "mening" mogen hebben en jij wel?  :huh:

Veranderd door Rauf, 29 maart 2004 - 14:25