Springen naar inhoud

Homo Trekjes....help Mij....

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 197 reacties in dit onderwerp

#16 Lale-Zar

Lale-Zar
  • Leden
  • 3109 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 21:56

GAJ, op 28 Mar 2004, 18:55, zei:

Hallo, ik ben een jongen van 19 jaar en zit met een HEEL GROOT probleem.
Ik ben Turks en ja ik voel me meer aangetrokken door de mannen :(
In Nederland is het misschien een beetje normaal, maar als je van Turks afkomst is het best wel moeilijk....
kan er iemand mij helpen of zijn er mensen met hetzelfde probleem?

please help mij....

gr. wanhopige jongen :(  :ph34r:  :dom:  :'(  :$
kardes mag ik je vragen of je een moslim bent zo ja ben je een praktiserende moslim?
... evrim, devrim, afet, zelzele yasamaliyim ben ben olana denk...

#17 Lale-Zar

Lale-Zar
  • Leden
  • 3109 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:01

Ensar, op 28 Mar 2004, 21:55, zei:

Dit is het slechtste wat je kan doen.....
mee eens..  

als het ware je zelf isoleren van je eigen mensen.. kom op zeg.. dat is toch geen leven..

maar onze vriend moet gewoon met een deskundige gaan praten..  ik geloof dat hij meer een persoonlijkheids fase doormaakt..  alles komt goed inshAllah..

je gaat een stap nemen..  ook al is het anders dan dat het moet zijn.. maar neem een bewuste stap..
... evrim, devrim, afet, zelzele yasamaliyim ben ben olana denk...

#18 Caligo

Caligo

Ben Gülüyormuyum Len?

• Leden
  • 1059 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:02

jij hebt helemaal geen probleem jongen..

ga maar fijn stappen ga naar zulke homo bars misschien komje daar nog wel turke tegen ga met hun uit sevgili olun :)
falan iste ga niet zitten piekeren. hayatini yasa :)

#19 Attar

Attar
  • Leden
  • 9928 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:03

Het beste is dat je hier geen adviezen moet vragen want je hoort stomste meningen. Ga naar een deskundige vrien!!! :bye:
Dama cikma iz olur

emmoğlu

#20 Caligo

Caligo

Ben Gülüyormuyum Len?

• Leden
  • 1059 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:26

Ensar, op 28 Mar 2004, 22:03, zei:

Het beste is dat je hier geen adviezen moet vragen want je hoort stomste meningen. Ga naar een deskundige vrien!!! :bye:
hoezo naar een deskundige? of wat dan ook?

hij moet gewoon verder met zijn leven.. ook al is hij homo of hetero.. kan hij toch niks aan doen laat hem lekker gelukkig zijn

#21 ERGENEKON

ERGENEKON
  • Banned
  • 3106 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:35

Ya ne diyeyim bilmiyorum ki,Bir Ibnemiz eksikti...

Kardes,Pisgolok filan degilde,Sen Erkek olmaya calis,Boyle kas,mas alma,Sakal birak biraz,Ne biliyim yap birseyler.Kizlardan hoslanmaya calis.Sesini inceltme,Erkek ol iste,Bilmiyorum.

Bol Kadir Inanir filmi izle

Veranderd door ERGENEKON, 28 maart 2004 - 22:41

Zincir soğuk, zindan yaş.. Belki biraz üşürüz..
Hele başım zindandan çıksında görüşürüz...!

#22 Caligo

Caligo

Ben Gülüyormuyum Len?

• Leden
  • 1059 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:42

ERGENEKON, op 28 Mar 2004, 22:35, zei:

Ya ne diyeyim bilmiyorum ki,Bir Ibnemiz eksikti...

Kardes,Pisgolok filan degilde,Sen Erkek olmaya calis,Boyle kas,mas alma,Sakal birak biraz,Ne biliyim yap birseyler.Kizlardan hoslanmaya calis.Sesini inceltme,Erkek ol iste,Bilmiyorum.

Bol Kadin Inanir filmi izle
adamin icinde varsa nasil degisin?

hem sakali uzun olanlar homo olamasmi? yani?

#23 Panini_Polat

Panini_Polat
  • Leden
  • 8 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 22:45

Volgens mij is dit toch wel een beetje flauwekul. Ik ben nieuw op dit forum maar ik kan de grapjassen die niets te doen hebben en die dan maar ff lekker serieuze forum-fans in de maling gaan nemen zo deruit pikken. Mocht het echt een serieus topic zijn dan volgt hier mijn advies; wacht nog een tijdje en kijk of dit wel relevant is, want misschien is dit maar een fase ( ok erg clichematig maar jah..) en anders moge allah je bijstaan. Al met al moet men je toch wel accepteren hoe je bent en hoe je je voelt. We leven hier in een vrij land en jah niemand kan je dwingen om hetero te zijn.

ik hoop dat je hier wat aan hebt, waarschijnlijk heb je dit al 1000 keer gehoord maar jah dit is dan nummero 1001, nogmaals als het serieus is. Zo niet donder dan alsjeblieft op en verziek de boel niet met je onzin praatjes... :bye:
Your focus determines your reality..btw umit is mijn neef..:D

#24 Volkan Kacan

Volkan Kacan
  • Banned
  • 17 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:13

Op deze forum kan je geen homos vinden ..dus zap aub door naar een Ander Forum..

www.Homostudent.nl

Volkan
:S

#25 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:46

nee he.. niet weer!! alsjeblieft zeg.. is Ertan het weer soms?  :dom:

#26 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:47

Aysun, op 28 Mar 2004, 21:14, zei:

FBtje waar ben je wanneer forumleden je nodig hebben? :help:
nou, ik weet toch al waar dit soort topics op uitdraaien, maar ja..

ik ben homo en ik ben er trots op... that's it.. nog iets anders? :)

#27 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:50

Lale-Zar, op 28 Mar 2004, 21:23, zei:

ik zal zeggen pas uit denk er aan dat het een gefluister van de devil kan zijn (volgens mij is het 100% zo)

neem de tijd ga je zelf niet ervan overtuigen dat je een homo bent.. probeer in een gezonde omgeving gezond na te denken ..   :)
die satan kan wat mij betreft in de stront zakken.. altijd die verdomde satan erbij halen.. mocht het niet van satan afkomstig zijn namelijk, waar ik hele goede argumenten voor heb, die ik ook al eerder heb genoemd in andere topics, dan doe jij hiermee wel een hele erge uitspraak.. dat heb je wel in de gaten denk ik he?

#28 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:52

Turkum dogruyum caliskanim, op 28 Mar 2004, 21:42, zei:

Als je probleem op waarheid berust: Psycholoog raadplegen beste wat je kunt doen maar ja in nl is homo zijn normaal dus daar zal je niets aan hebben probeer een Turkse psycholoog.
ik heb in tijden niet zo'n  domme uitspraak gehoord.. sorry hoor..

een psycholoog is een psycholoog en die kijkt niet wat jij wel of niet normaal vindt

#29 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:54

Ensar, op 28 Mar 2004, 22:55, zei:

Dit is het slechtste wat je kan doen.....
nee hoor.. dat is DE oplossing en zal voor hem als een ware bevrijding zijn..

als mijn ouders zo tegen mij hadden gedaan, weet ik niet wat er zal gebeuren.. ik denk dat ik ze niet meer zou hoeven te zien..

#30 FBtje

FBtje
  • V.i.p.
  • 2698 berichten

Geplaatst op 28 maart 2004 - 23:57

Lale-Zar, op 28 Mar 2004, 23:01, zei:

mee eens.. 

als het ware je zelf isoleren van je eigen mensen.. kom op zeg.. dat is toch geen leven..

maar onze vriend moet gewoon met een deskundige gaan praten..  ik geloof dat hij meer een persoonlijkheids fase doormaakt..  alles komt goed inshAllah..

je gaat een stap nemen..  ook al is het anders dan dat het moet zijn.. maar neem een bewuste stap..
je leeft in een droomwereld..

word wakker please.. wat weet jij er nou van zeg.. je hebt geen idee wat het is om homo te zijn, noch weet je hoe het voelt, dus je zou gewoon niet zulke domme uitspraken moeten doen..  je hebt in dit hele topic nog geen zinnig woord gezegd..