Springen naar inhoud

Basis arts of basis psycholoog gezocht met spoed!

• Please log in to reply
Er zijn 4 reacties in dit onderwerp

#1 BLeser

BLeser
  • Leden
  • 1 berichten

Geplaatst op 19 juli 2013 - 11:28

Merhaba Mensen, het bedrijf waar ik werk is momenteel op zoek naar een basis psycholoog of basis arts (Turks sprekend). Ik heb helaas geen mensen meer in mijn directe omgeving die dit zijn. Vandaar dat ik mijn oproepje hier plaats. Het is echt een superleuk bedrijf, informeel en professioneel. je krijgt ook veel mogelijkheden aangeboden om jezelf te ontplooien en te ontwikkelen. Ik weet niet of iemand op zoek is naar een (nieuwe) uitdagende baan ? Of dat je iemand kent uit je directe omgeving die hier wellicht interesse voor zou hebben? Willen jullie/of jij mij dan svp een berichtje sturen? Het gaat in ieder geval om omgeving Zuid-Holland. Selamlarimla Leser!

#2 pepuk

pepuk

| f a r ı m a z |

• Leden
  • 3754 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Geplaatst op 20 juli 2013 - 10:57

Ben wel benieuwd wat voor functie dit is. Gezien je uiteenlopende functies met een "of" ertussen plaatst, neem ik aan dat het niet om inhoudelijk werk gaat?

bir derdim var bin dermana değişmem..

taş olsaydım erirdim
toprak idim dayandım

#3 Emosj

Emosj
  • Leden
  • 1 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Opleiding/Beroep: Psychologie

Geplaatst op 26 juli 2013 - 16:43

Hoi,  

Hierbij wil ik me interesse vertonen voor de onderstaande vacature. Hoe kan ik in contact komen?

#4 Erkay Kardes

Erkay Kardes
  • Leden
  • 1 berichten

Geplaatst op 26 september 2013 - 14:59

Ik heb mijn bachelor gehaald op de Universiteit te Leiden en ik wil zsm stage lopen en beginnen met werken. Als ik de contactgegevens kan krijgen neem ik meteen contact op met jullie bedrijf.

#5 AminaNums

AminaNums
  • Leden
  • 1 berichten

Geplaatst op 30 augustus 2018 - 01:53

Is het nog wel mogelijk om winst met aandelen te maken en als dit zo is, hoeveel winst kan ik per jaar maken met een inleg van 30.000 euro?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users