Springen naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Slacht /Offer Feest werkelijk zoon Feest?

• Please log in to reply
Er zijn 11 reacties in dit onderwerp

#1 Leopold

Leopold
  • Leden
  • 39 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)
  • Interests:slapen,werken en nog meer slapen
  • Opleiding/Beroep: lbo net niet af kunnen maken

Geplaatst op 21 oktober 2012 - 20:19

Elk jaar krijgen we deze barbaarse feest vertoning voor onze kiezen en elk jaar maak ik dan de vergelijking met de klassieker King Kong.
Daar word dan een mooi blond meisje" in deze context dus een koe of schaap "voor de grote boeman geworpen om zijn bloeddorst te bedwingen. Realistische en onrealistische paralellen in schaamte en verdronken in bloed.
Het dom blond meisje is wel het gelukkige van de offers, zij wordt dan wel gered door haar mooie schoonheid ,maar de oerlelijke koe en de vreselijk blèrende schaap is minder in gelukkig met het afloop.
Deze worden op barbaarse manieren gewoon botweg door amateur slachters verminkt om de grote boeman de almachtige alziende al ruikende God te bevredigen. Niet eens door honger maar puur uit angst gevoede verlangens laten de mensen zulke dier onterende en zelfs mens onterende praktijken toe.
Denk voortaan als je zoon stuk vlees op je bord krijgt voor geschoteld hoe en waarom deze dier daar nu ligt...

Tot de volgende offer feest...

#2 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten
  • Geslacht:Man
  • Opleiding/Beroep: ICT Consultant

Geplaatst op 22 oktober 2012 - 13:59

Wat is er nou gek aan het feit dat Arme mensen één keer in een jaar vlees op hun borden krijgen? En dat zelfs voor niets...

Geplaatste afbeelding

#3 Leopold

Leopold
  • Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 22 oktober 2012 - 17:24

Bericht bekijkenYuksel, op 22 oktober 2012 - 13:59 , zei:

Wat is er nou gek aan het feit dat Arme mensen één keer in een jaar vlees op hun borden krijgen? En dat zelfs voor niets...
Ik durf niet te vragen welk streek je woont of bedoelt maar om mij heen zijn er vrijwel veel welvarende islamisten die meer als 1 keer vlees op hun bord zien,ik ging er bijna van huilen toen ik je bericht las:)

#4 Attar

Attar
  • Leden
  • 9928 berichten
  • Opleiding/Beroep: Karalayan el

Geplaatst op 22 oktober 2012 - 20:33

Ben jij zo een dieren liefhebber die met dieren eet en slaapt?
Dama cikma iz olur

emmoğlu

#5 Leopold

Leopold
  • Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 22 oktober 2012 - 21:05

Bericht bekijkenAttar, op 22 oktober 2012 - 20:33 , zei:

Ben jij zo een dieren liefhebber die met dieren eet en slaapt?
Ik weet ook bij jou niet uit welke stammenstreek je vandaan komt maar ik hoef geen lichaamlijk contact te hebben met dieren om voor hun rechten op te komen,als jij dat wel doet heb ik daar uiteraard ook respect voor.

#6 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten
  • Opleiding/Beroep: ICT Consultant

Geplaatst op 22 oktober 2012 - 21:54

Bericht bekijkenLeopold, op 22 oktober 2012 - 17:24 , zei:

Ik durf niet te vragen welk streek je woont of bedoelt maar om mij heen zijn er vrijwel veel welvarende islamisten die meer als 1 keer vlees op hun bord zien,ik ging er bijna van huilen toen ik je bericht las:)
Hoeveel islamieten heb jij om je heen wonen? Zoek eens op hoeveel mensen een dier laten slachten in Afrika (voor alle armen wat hun geloof ook mag zijn).

Waar maak je je verder druk om. Of iemand speciaal op die dag een schaap slacht of het vlees gewoon bij de slager koopt, zou niet uit moeten maken neem ik aan.

Jij weet gewoon niet waar je het over hebt. Er zijn miljoenen mensen die vlees eten en jij maakt je druk over het feit dat moslims massaal op een dag een dier slachten waarvan zelfs ongeveer de helft naar armen gaat.

Geplaatste afbeelding

#7 Attar

Attar
  • Leden
  • 9928 berichten
  • Opleiding/Beroep: Karalayan el

Geplaatst op 22 oktober 2012 - 23:32

Bericht bekijkenLeopold, op 22 oktober 2012 - 21:05 , zei:

Ik weet ook bij jou niet uit welke stammenstreek je vandaan komt maar ik hoef geen lichaamlijk contact te hebben met dieren om voor hun rechten op te komen,als jij dat wel doet heb ik daar uiteraard ook respect voor.

Nog even gaan jullie trouwen met dieren. Het blijft een dier en eindigt op mijn bord. Lekker vette steak..

Geplaatste afbeelding

Dier blijft een koe. Of je hem kees of jan noemt veranderd niks aan. Waarom doen jullie niks aan dieren die opgesloten zitten in een hok van 1m2. Dat is nou pas marteling. En wij maken een eind aan deze marteling. Grootste eer dat haalbaar is voor een koe of een andere dier is eindigen in de slager...
Dama cikma iz olur

emmoğlu

#8 Lale-Zar

Lale-Zar
  • Leden
  • 3109 berichten
  • Interests:DuaM
  • Opleiding/Beroep: Social Work

Geplaatst op 07 november 2012 - 21:50

zijn de niet islamitische bevolkingsgroepen van nederland veganisten ?? zo niet, hoe krijgen zij vlees op hun tafel ? gebeurt dit soms op een wonderbaarlijke manier waarbij slachten/snijden/doden van de dieren niet plaats vindt ??

: )
... evrim, devrim, afet, zelzele yasamaliyim ben ben olana denk...

#9 geurtje

geurtje
  • Leden
  • 3194 berichten

Geplaatst op 14 februari 2013 - 01:10

welvarende islamisten..........

Wat zijn dat ?

#10 ela

ela
  • V.i.p.
  • 6182 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Geplaatst op 18 februari 2013 - 15:38

hahahaa ja dat viel mij dus ook al op, wat zijn islamisten?
Istanbul döver seni.

#11 üfürükçü

üfürükçü

Ismail abi

• Leden
  • 5822 berichten
  • Opleiding/Beroep: malumatfuruşluk

Geplaatst op 18 februari 2013 - 17:50

Islamist is een aanhanger van politiek islam. In het Turks aangeduid als Islamci, in het arabisch als Islamiyah. Een woord wat in de jaren 70/80 is geïntroduceerd door oriëntalisten. Deze groepering onder de moslims werd toen gebruikt om het communisme te bestrijden m.n. in Afganistan maar ook in Pakistan, midden Oosten en Turkije. In de jaren 90 zijn ze gemarginaliseerd en na 11 september verketterd tot vijand van het Westen.
Desondanks zijn er ook "goede" islamisten zoals Erdogan. Hij heeft dan ook openlijk toegegeven dat hij ooit islamist pur sang was maar dat de tijden zijn veranderd en dat hij mee wilde gaan met zijn tijd en zijn "hemd" heeft verwisseld. In figuurlijke zin bedoelde hij natuurlijk dat hij pragmatisme verkoos boven het islamisme.
Het zijn veelal mensen die het politieke doel revolutionair en activistisch willen bereiken en deze ook als dusdanig uitdragen. Ze schuwen het geweld niet.

Toegegeven, islamisme is niet meer hot,  vandaar dat het fout klinkt.

En het doet me genoegen dat geurtje weer terug is. Welkom terug oh droogkloot die de stervelingen op het forum doet sidderen.

Veranderd door üfürükçü, 18 februari 2013 - 17:54

Gemiler batar mı ki ?

#12 Leopold

Leopold
  • Leden
  • 39 berichten

Geplaatst op 11 juli 2013 - 11:08

Jawel hier zijn we weer en een jaar verder:)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users