Springen naar inhoud

GEZOCHT VROUWELIJKE DJ

• Please log in to reply
Er zijn 36 reacties in dit onderwerp

#16 Önder

Önder

Superimmm

• V.i.p.
  • 6095 berichten
  • Geslacht:Man

Geplaatst op 11 maart 2011 - 15:21

Als ze belasting moeten afdragen, moeten jullie ook niet gierig doen en zeggen van owh wat zijn jullie duuur, kan het niet 50 euro goedkoper? ....nee?  nou we nemen wel een groepje dat met 5 man komt voor 200 euro, kwantiteit voor kwaliteit. Het is nooit goed met Turkse gemeenschap, te duur.. te goedkoop, te veel, te weinig, door willen gaan tot in de ochtend, kinderen die je spullen proberen kapot te maken waar de ouders 100% achterstaan...
Kovaladikça kaçan ateş böceğim misin?

#17 Iqra

Iqra

Piano and I

• Forum Moderator
  • 12283 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)

Geplaatst op 11 maart 2011 - 15:28

Önder, what's the problem?

Er is gewoon vraag naar vrouwelijke dj's. Als iemand een groep muzikanten nodig heeft, wordt daar ook wel een topic voor geopend. Deze topic is enkel bedoelt om advies te geven. Als jij tegen (vrouwelijke) dj's bent, open je daar toch een discussietopic voor. Klaar is Kees.

#18 ~Asu~

~Asu~

Delidolu biraz çatlak ama akíllí...

• Evenement Poster
  • 6944 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Opleiding/Beroep: Wft-Consumptief Krediet

Geplaatst op 11 maart 2011 - 16:15

@ Önder;
Wie doet er hier gierig dan? Bijna ál mijn vriendinnen hebben Grup Papatya op hun kína gehad, koste wat kost, en als zij al volgeboekt waren een DJ. Alle dames hebben reiskosten e.d. vergoed gekregen, bij geen enkele zijn de spullen kapotgemaakt, die dames hebben altijd plezier met ons, we verwelkomen ze als eregasten, zorgen ervoor dat zij ook altijd mee kunnen eten en genieten en lopen niet te zeuren over 50 euro minder of meer. Ze vragen waar je kína is, geven een prijs en zonder afdingen wordt dan aan hen betaald. Zo is het altijd gegaan, en niet anders.

Je zou eens meer uit je schulp moeten komen jij. Je bekijkt de zaken vanuit je eigen oogpunt, en tuurlijk heb je daar recht toe, maar besef dan wel dat wij de zaken dan ook vanuit ons eigen oogpunt bekijken. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld ook liever dames die voor de muziek zorgen, puur en alleen om het feit dat ik geen man op mijn kína wil hebben. Ik vind dat de kína voor de dames is, en dat die dan he-le-maal uit hun dak mogen gaan. Ik vind ook dat ik het recht heb om te willen dat alles aan mijn kína 'helal' is, zonder aanleiding te geven tot iets wat haram is. Daarom kies ik er bijv. voor dat zelfs de damat, dus mijn echtgenoot in spé niet de kínazaal binnen komt.
En dat de dames die mijn muziek verzorgen dan net niet die jaren durende opleiding tot muzikant hebben gevolgd, en níet alle ervaring hebben die jij bezit, en géén conservatoriumdiploma bezitten, jah, dat boeit mij eventjes niet.

Duidelijk zo?

@ Iqra'; sorry lieverd, ik had dit scherm al 3 kwartier openstaan, kwam er nu pas aantoe het af te maken en te posten, zag je opmerking pas ná het plaatsen van mijn eigen reactie. :$

Veranderd door ~Asu~, 11 maart 2011 - 16:17

Geplaatste afbeelding

Ne minnet kim çeker erbabı hüdadandır,
Muhabbet ehline derdü bela kalu beladandır, kalu bela...

#19 Gülce

Gülce
  • Validating
  • 5200 berichten

Geplaatst op 11 maart 2011 - 20:28

Hatice & Sevcan uit Frankfurt., kina gecem icin ayarladim. Canli muzik. Bir kac videolarini izledim, sesi guzel ve insanlari eglendirmesini biliyorlar. Umarim verdigim paraya deger :idi:

Malesef basta grup papatya istemistim, cok guzel caliyorlar.. ama full doluydular.
" Ben milletim ugruna adamisim kendimi
Bir dogrunun imani bin egriyi düzeltir
Zulüm Azrail olsa, hep hakki tutacagim
Mukaddes davalarda ölüm bile güzeldir"

Muhsin Yazicioglu

#20 Önder

Önder

Superimmm

• V.i.p.
  • 6095 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 09:58

Bericht bekijken~Asu~, op 11 maart 2011 - 16:15 , zei:

@ Önder;
Wie doet er hier gierig dan? Bijna ál mijn vriendinnen hebben Grup Papatya op hun kína gehad, koste wat kost, en als zij al volgeboekt waren een DJ. Alle dames hebben reiskosten e.d. vergoed gekregen, bij geen enkele zijn de spullen kapotgemaakt, die dames hebben altijd plezier met ons, we verwelkomen ze als eregasten, zorgen ervoor dat zij ook altijd mee kunnen eten en genieten en lopen niet te zeuren over 50 euro minder of meer. Ze vragen waar je kína is, geven een prijs en zonder afdingen wordt dan aan hen betaald. Zo is het altijd gegaan, en niet anders.

Je zou eens meer uit je schulp moeten komen jij. Je bekijkt de zaken vanuit je eigen oogpunt, en tuurlijk heb je daar recht toe, maar besef dan wel dat wij de zaken dan ook vanuit ons eigen oogpunt bekijken. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld ook liever dames die voor de muziek zorgen, puur en alleen om het feit dat ik geen man op mijn kína wil hebben. Ik vind dat de kína voor de dames is, en dat die dan he-le-maal uit hun dak mogen gaan. Ik vind ook dat ik het recht heb om te willen dat alles aan mijn kína 'helal' is, zonder aanleiding te geven tot iets wat haram is. Daarom kies ik er bijv. voor dat zelfs de damat, dus mijn echtgenoot in spé niet de kínazaal binnen komt.
En dat de dames die mijn muziek verzorgen dan net niet die jaren durende opleiding tot muzikant hebben gevolgd, en níet alle ervaring hebben die jij bezit, en géén conservatoriumdiploma bezitten, jah, dat boeit mij eventjes niet.

Duidelijk zo?

Het boeit mij niet of jij mannen wel of niet toelaat bij je hennafeest, als je mijn post leestm zie je ook dat er staat dat ik voor vrouwlijke muzikanten opkom, ik heb geen conservatorium gedaan, ik heb alles thuis geleerd, het gaat hier om een stukje eer van het vak, er komen ineens meisjes die profiteren van een klein gaatje endat sommige Turkse vrouwen zo achter zijn in hun gedachtes dat ze denken dat mannelijke muziekanten geilen op alles wat er danst op een hennafeest. Het gaat er mij dus om dat een meid met een CD-speler dat iets duurder is dan een ordinaire werk kan afpakken van mensen die er echt iets voor hebben gedaan.
Als je een DJ bent ga je in een discotheek spelen daar willen ze geen muziekanten maar alleen DJ's,

You Understandddd?

En iqra ik ga echt geen nieuwe topic openen voor een paar post's, ik ga toch niet meer verder posten.

#21 feryâd-û isyân

feryâd-û isyân
  • Evenement Poster
  • 14619 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)

Geplaatst op 12 maart 2011 - 14:50

dj mi olsam?

#22 GINKALxKIZ

GINKALxKIZ
  • V.i.p.
  • 10838 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 16:12

Doe normaal man Önder. Kwestie van vraag en aanbod. En zolang deze meiden het goed doen en de klant tevreden is, heb jij er helemaal niks over te zeggen. Ja jammer dat jij klanten verliest, maar zo werkt het nou eenmaal. Ook in het bedrijfsleven.
Als er dames zijn die geen mannen op de henna willen, zodat alle vrouwen ongestoord los kunnen gaan, dan heb jij daar niks mee te maken en je hebt er al helemaal niks te zoeken. Sinds wanneer mag jij je bemoeien met de wensen van een ander?

Geplaatste afbeelding

#23 Önder

Önder

Superimmm

• V.i.p.
  • 6095 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 21:42

Ik weet beter als jij wat de wensen van mijn klanten zijn, ik en klanten verliezen? Welnee, allaha sukur isler tikirinda, maar dat weerhoudt mij niet om de waarheid te zeggen. Ik geef ook toe lekker arrogant te zijn, voel me er ook heerlijk bij. Lafimi esirgemem...

#24 GINKALxKIZ

GINKALxKIZ
  • V.i.p.
  • 10838 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 21:50

Als jij weet wat de wensen van je klanten zijn, dan hoor je ook dondersgoed te weten dat er een markt is, dat geen mannen wenst op de kina. Zolang deze markt bestaat, heb jij gewoon pech. Zo simpel is het. Of je het nou leuk vindt of niet, vrouwelijke dj's blijven gewoon bestaan. En het is echt geen kwestie van slechts een cd opzetten. Ik weet van mijn buren dat ze ook verlichting regelen, zo'n rookding regelen, alle apparatuur zelf meenemen, een programma opstellen en ervoor moeten zorgen dat de sfeer er goed inzit en dat iedereen het naar zijn zin heeft.
Ieder zo zijn eigen voorkeur. En als jij er toch geen klanten mee verliest, dan hoef je er ook niet over te zeuren.

Geplaatste afbeelding

#25 Önder

Önder

Superimmm

• V.i.p.
  • 6095 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 22:03

Bizde isik ve sis olmadigi zaman sanatimizla ortam yapiyoruz... E hadi onlar da yapsin, wat mij ook dwars zit is dat ze evenveel verdienen. Ik gun het ze niet, en het boeit me ook niet wat anderen ervan vinden op dit gebied, kom niet aan ons brood, kullahlari degisiriz...

#26 GINKALxKIZ

GINKALxKIZ
  • V.i.p.
  • 10838 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 22:10

Jouw brood? Ik dacht dat jij geen concurrentie had aan die vrouwelijke dj's :D
Voor mijn henna avond wordt het gewoon een dj hoor. Vrouw of man maakt me geen reet uit. Ik gun het de bandjes gewoon niet ;)

Geplaatste afbeelding

#27 Önder

Önder

Superimmm

• V.i.p.
  • 6095 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 22:16

Wat jij mij gunt boeit mij ook niet, een dj zit niet op  mijn niveau, dus hoort hij / zij minder te verdienen, 50 moet al genoeg zijn voor ze.

#28 GINKALxKIZ

GINKALxKIZ
  • V.i.p.
  • 10838 berichten

Geplaatst op 12 maart 2011 - 22:22

Yeah right. 50 euro'ya sen git 6 saat çalis. In de supermarkt verdien je bijna meer man.

Geplaatste afbeelding

#29 Zümrüt

Zümrüt
  • Leden
  • 1832 berichten
  • Interests:Dünyaya fazla dalma, dünya müminin yeri değildir.
    Gururlanma, gurur müminin sanatı değildir.
    Er ve geç, bir gün öleceksin!
  • Opleiding/Beroep: Ha gayret, az kaldi!

Geplaatst op 12 maart 2011 - 23:34

Bericht bekijken~Asu~, op 10 maart 2011 - 19:22 , zei:

Baska siteden buldum numaralarí, mesaj 2009 Agustos ayíndan, numaralar hala kullanímda mí bilmiyorum.

Bericht bekijkenÖnder, op 10 maart 2011 - 22:39 , zei:

Bu bayanlarin numarasini burda internette vermeseniz diyorum, stuur via pb ofzo, iedereen leest mee, inclusief belastingdienst..

Önder, Asu zaten Internetten bulmuş numaralari. Sanki şimdiye kadar hic internetten verilmedi böylesi bilgiler. Insanlar reklamini Internetten yapip web sitelerine yerlestiriyorlar numaralari. Erkek dj'lerinkini veya muzisyenlerin numaralarini Internet araciligi ile verildigine Pilastin okumuyorda, kadinlarinkini verincemi okuyacaklari tutuyor. Hemide okusunlar nolcek.

Bericht bekijkenÖnder, op 12 maart 2011 - 22:16 , zei:

Wat jij mij gunt boeit mij ook niet, een dj zit niet op  mijn niveau, dus hoort hij / zij minder te verdienen, 50 moet al genoeg zijn voor ze.

Hoe heb jij bepaald dat een dj qua niveau onder jou niveau is? Belkide hem muzisyen hemde dj'dir o kişi? Hem muzisyen olmasa bile, bence seviyem daha yüksek ve ben daha cok kazanmam lazim diyemezsin.

Benim braşımda (HBO okumuş), bazen MBO okumuş dişçi asistanlariyla AYNI parayialiyorlar (ilk seneler). Daha sonra kalite ve bilgileriyle daha cok cok cooook kazanmaya başlıyorlar ve asistanlari es geciyor. Zaten insanlarda asistanlar tarafindan degilde, bizler tarafindan yardim edilmek istiyorlar. kalite ve bilgi nerde? Insanlar orda!
Yani, sende o halde bilgine, özelliğine, tecrübene dayanarak fırlat yukariya fiyatlarını. Insanlar kalite peşinde artık. Kim nerde daha ucuz peşinde değil.
Dost bî-pervâ, felek bî-rahm, devran bî-sükûn...
Derd çok, hem-derd yok, düşman kavî, tâli' zebûn...

Dost pervasız, felek acımasız, zamanın da dur durağı yok...
Dert çok, dert ortağı yok, düşman kuvvetli, talih düşkün...

#30 Gul_Guzeli

Gul_Guzeli
  • Leden
  • 74 berichten

Geplaatst op 13 maart 2011 - 15:07

Bericht bekijkenZümrüt, op 12 maart 2011 - 23:34 , zei:

Kim nerde daha ucuz peşinde değil.

Dit klopt niet, mensen betalen 13.000 euro voor een zaal maar vinden 700 euro te duur om een goede band te huren....ze geven liever 500 euro aan een minder goeie band...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users