Springen naar inhoud

Iphone 4 vs HTC Desire (HD) vs Blackberry Bold 9700

• Please log in to reply
Er zijn 37 reacties in dit onderwerp

#16 Crazed

Crazed

| The Sage |

• V.i.p.
  • 17433 berichten
  • Geslacht:Man
  • Opleiding/Beroep: Alternatif Memur

Geplaatst op 27 september 2010 - 22:35

Voor 30 euro ofzo heb je een goed hoesje hoor Ozan. Moet dus geen probleem zijn, al zou het mankementen tonen.

Misschien dat ze bij een volgende shipment of productie, aantal bugs eruit halen, maar ik ga er niet vanuit. Waar ik eigenlijk op wacht, is dat vodafone t officieel gaat evrkopen. Of dit uberhaupt gaat gebeuren weet ik niet. Dat zijn ook weer geruchten. Ik wil nog max 1 maand wachten, maar als deze kriebeltjes blijven, zou het zo kunnen gebeuren dat ik m bestel. Ik heb gelukkig geen wachttijd problemen, aangezien een vriend van me bij de Phonehouse werkt :idi:.

#17 Libanonkeu

Libanonkeu
  • Leden
  • 1037 berichten
  • Interests:I slap women and love them equally, marry 4 of them legally. How the F*ck can i be a jerk, i'm converted.
  • Opleiding/Beroep: 5% N.O.I.

Geplaatst op 27 september 2010 - 22:40

Bericht bekijkenCrazed, op 27 september 2010 - 22:35 , zei:

Voor 30 euro ofzo heb je een goed hoesje hoor Ozan. Moet dus geen probleem zijn, al zou het mankementen tonen.

Misschien dat ze bij een volgende shipment of productie, aantal bugs eruit halen, maar ik ga er niet vanuit. Waar ik eigenlijk op wacht, is dat vodafone t officieel gaat evrkopen. Of dit uberhaupt gaat gebeuren weet ik niet. Dat zijn ook weer geruchten. Ik wil nog max 1 maand wachten, maar als deze kriebeltjes blijven, zou het zo kunnen gebeuren dat ik m bestel. Ik heb gelukkig geen wachttijd problemen, aangezien een vriend van me bij de Phonehouse werkt :idi:.

Ja weet je een hoesje vind ik sowieso lelijk, ik koop de Iphone ook vanwege zijn design.

Ik denk ook niet dat ze heel de productie om gaan gooien vanwege de geruchten die toch al over aan het waaien zijn.
Vodafone verkoopt de Iphone 4 in Turkije als ik de commercials op HT mag geloven, kweet niet of ze dat in Europa zouden willen.

Ik kon mijn Iphone ook via de Phonehouse binnen 1 week krijgen maar had helaas al borg betaald bij de T-mobile shop, bovendien vertrouwde ik de Phonehouse medewerker niet; Toen ik binnen kwam zei ze een wachttijd van 3 tot 6 weken, na ons gesprek ineens 1 week? Ondan kurcalamayim dedim.
Next week there can't be any crisis. My schedule is already full. H.K.

#18 Crazed

Crazed

| The Sage |

• V.i.p.
  • 17433 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 22:46

Je hebt een mooi zwart hoesje wat het design eigenlijk nauwelijks aantast. Het ziet er even sexy uit :D.

Ja, vodafone verkoopt al eigenlijk onofficieel de 3gs met Vodafone abo's. Via een dochter-site zeg maar. In het begin verwezen ze op de voda site naar deze site, maar dat hebben ze weggehaald. In verschillende landen zijn ze het al aan het verkopen zover ik weet. Ik heb ook een site waar je het simlock-free met voda kan krijgen. "Ama kol gibi hacı" kan ik zeggen in zn meest subtiele vorm.

(neyse, hayırlı olsun iPhone'nun. Darısı benim başıma)

#19 Kalben

Kalben
  • Leden
  • 2198 berichten
  • Opleiding/Beroep: Ongeschoold

Geplaatst op 28 september 2010 - 11:29

Simdiki aklim olsa, neverlocked Iphone alirdim ve kendim sim-only hatti ile kombine ederdim.

HTC HD2 aldim, pisman degilim, telefondan ote birsey, hersey yapabiliyorum, hani istesem MAC OS bile yuklerim, Iphone'dan daha ustun makina olur Iphone ozellikleri ile. Kisiye gore degisiyor, bence fikir yerine tecrube edinin.
Canıma kastım var yaşaaaaaaaaaamam artık

#20 Yelken

Yelken

| Pupa |

• Leden
  • 6520 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)
  • Opleiding/Beroep: incenur

Geplaatst op 28 september 2010 - 14:58

Bu listede neden Galaxy S yok?
Al udu güzel nağme-i dil-sûzunu dinlet Geplaatste afbeelding

#21 Yikilmaz

Yikilmaz

bana bir sey olmaz deme Keni

• Leden
  • 10942 berichten
  • Opleiding/Beroep: İstanbul’un imamı

Geplaatst op 28 september 2010 - 15:15

Nokia 6500 classic al, asiri saglam telefon.

#22 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten
  • Opleiding/Beroep: ICT Consultant

Geplaatst op 28 september 2010 - 15:27

Bericht bekijkenYelken, op 28 september 2010 - 14:58 , zei:

Bu listede neden Galaxy S yok?

Neden olsunki? (haal mij maar over om ook naar de Galaxy S te kijken :P).

Geplaatste afbeelding

#23 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten
  • Opleiding/Beroep: ICT Consultant

Geplaatst op 30 september 2010 - 14:16

Bericht bekijkenCrazed, op 27 september 2010 - 22:35 , zei:

Waar ik eigenlijk op wacht, is dat vodafone t officieel gaat evrkopen. Of dit uberhaupt gaat gebeuren weet ik niet. Dat zijn ook weer geruchten. Ik wil nog max 1 maand wachten, maar als deze kriebeltjes blijven, zou het zo kunnen gebeuren dat ik m bestel. Ik heb gelukkig geen wachttijd problemen, aangezien een vriend van me bij de Phonehouse werkt :idi:.

Speciaal voor jou Crazed :D

Ik weet niet hoe betrouwbaar mijn bron is en of het om een officiele verkoop gaat, maar kijk eens op:
xlvoordeel.nl

Geplaatste afbeelding

#24 Libanonkeu

Libanonkeu
  • Leden
  • 1037 berichten
  • Interests:I slap women and love them equally, marry 4 of them legally. How the F*ck can i be a jerk, i'm converted.
  • Opleiding/Beroep: 5% N.O.I.

Geplaatst op 30 september 2010 - 14:29

Abiler, T-Mobile shop'a gitmeyin voor iphone 4.... Ik wacht al weken lang, en da Turkse wijf die daar werkt die loopt me iedere x af te snauwen, terwijl ze tegen Nederlandse klanten wel aardig doet. Onu bosver'de.. bij Tmobile wacht je wekenlang en bij Phonehouse heb je 'm volgende dag binnen :S.... nasil olur ya?
Next week there can't be any crisis. My schedule is already full. H.K.

#25 Crazed

Crazed

| The Sage |

• V.i.p.
  • 17433 berichten

Geplaatst op 30 september 2010 - 15:53

http://www.iphoneclu...via-xlvoordeel/

Hier hebben ze een globaal berekening, die ik zelf ook al een tijdje terug heb gemaakt. phoneshop en xlvoordeel (thanks Yukkie) zijn vrij "goedkoop" te noemen. Toevallig wil ik zelf ook alleen de 16gb black en een abo van Voda 275/350. Toch twijfel ik op een of ander manier. Ik wil dit soort producten noit via internet kopen. Phoneshop heeft een winkel in Den Haag, xlvoordeel niet. Jammer dat je bij phoneshop ruim 200 euro meer moet betalen.

#26 GINKALxKIZ

GINKALxKIZ
  • V.i.p.
  • 10838 berichten

Geplaatst op 30 september 2010 - 17:48

BB 9700 natuurlijk! Superhandig met mailen, bellen, foto's, muziek, applicaties, etc. Mijn collega, ex Iphone gebruiker en dankzij mij tegenwoordig BB gebruiker, zegt ook dat BB veel handiger is. Ook met sms'en enzo.

Geplaatste afbeelding

#27 Crazed

Crazed

| The Sage |

• V.i.p.
  • 17433 berichten

Geplaatst op 30 september 2010 - 18:03

BB is voor wijven :idi:

#28 SANCAK

SANCAK
  • V.i.p.
  • 2596 berichten
  • Interests:Koleksiyoner
  • Opleiding/Beroep: Afgestudeerd Bachelor of Economics

Geplaatst op 30 september 2010 - 19:45

Ik heb de Bold 9700 en ben super tevreden mee. Als je veel gaat mailen, sms'en en pingen, heeft een BB meer voordelen denk ik. Een toetsenbord is namelijk veel handiger met typen, dan een touch screen. De iPhone heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk. Eerlijk gezegd heb ik net als Crazed ook heel weinig negatieve ervaringen gehoord over de iPhone.

Wel ken ik personen die van een iPhone overgestapt zijn naar een BB. De reacties waren wel erg positief. Grootste minpunt voor hun blijft eigenlijk het feit zat een Bold geen touch screen heeft. Zij raken in eerste instantie vaak het Bold-scherm aan dat natuurlijk niet reageert. Mocht je het aanraakscherm missen, dan adviseer ik mensen om op BlackBerry Torch te wachten: toetsenbord en touch in één. Eind oktober ligt hij al in de winkel. Zie hierbij een foto van het toestel:

Geplaatste afbeelding

De Torch is een soort BlackBerry Storm, maar dan wel met een toetsenbord.

Yuksel; het is belangrijk om te vragen wat je van een telefoon verwacht. Vind je bijvoorbeeld video's bekijken belangrijk? Dan zou ik toch richting de HTC en de iPhone gaan. Maar vind je typen/sms'en en pingen belangrijker, dan is Bold de oplossing. Ga je het grote aanraakscherm van je iPhone ECHT missen... dan zou ik niet de Bold nemen, maar wachten op de Torch. Naar verwachting gaat hij los rond de €650,- kosten... dus +- €200 duurder dan de Bold.
SANCAK, olurmuydu yıldız sevmeseydi hilali?

#29 Gülce

Gülce
  • Validating
  • 5200 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Geplaatst op 30 september 2010 - 20:04

Bericht bekijkenCrazed, op 30 september 2010 - 18:03 , zei:

BB is voor wijven :idi:

:idi: Euhm. Yuksel abi sanirim alma niyetindeydi.  Gerci henuz karar vermis degil.

Sanirim yakinda Galaxy S alacagim. Özellikleri idare eder, cok hosuma gidiyor bu telefon.
" Ben milletim ugruna adamisim kendimi
Bir dogrunun imani bin egriyi düzeltir
Zulüm Azrail olsa, hep hakki tutacagim
Mukaddes davalarda ölüm bile güzeldir"

Muhsin Yazicioglu

#30 SANCAK

SANCAK
  • V.i.p.
  • 2596 berichten
  • Interests:Koleksiyoner
  • Opleiding/Beroep: Afgestudeerd Bachelor of Economics

Geplaatst op 30 september 2010 - 20:08

^ Gulce, Galaxy'nin zamanla cok takildigini duydum, haberin olsun.

Bunun disinda gayet hos bi telefon. Elime alip kurcalamisligim var.
SANCAK, olurmuydu yıldız sevmeseydi hilali?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users