Springen naar inhoud

Iphone 4 vs HTC Desire (HD) vs Blackberry Bold 9700

• Please log in to reply
Er zijn 37 reacties in dit onderwerp

#1 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten
  • Geslacht:Man
  • Opleiding/Beroep: ICT Consultant

Geplaatst op 27 september 2010 - 10:35

Ik wil een nieuwe smartphone aanschaffen, maar twijfel tussen de volgende toestellen:
Iphone 4, HTC Desire (HD) en Blackberry Bold 9700.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met:
- Voordelen
- Nadelen
- Gebruikerservaringen

- Aanbiedingen

Mijn voorkeur ging uit voor de Iphone 4, maar deze bevat (helaas) wat hardware bugs. Tweede voorkeur is de HTC Desire HD, maar deze komt pas volgende maand uit. Is het het wachten wel waard?

Geplaatste afbeelding

#2 Pancu

Pancu
  • Leden
  • 66 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 11:02

Bericht bekijkenYuksel, op 27 september 2010 - 10:35 , zei:

Mijn voorkeur ging uit voor de Iphone 4, maar deze bevat (helaas) wat hardware bugs. Tweede voorkeur is de HTC Desire HD, maar deze komt pas volgende maand uit. Is het het wachten wel waard?

welke hardware bugs? nedense ben ik er niet tegengekomen, ik vind het heel fijn hoor. Super telefoon!

Veranderd door Pancu, 27 september 2010 - 11:02

#3 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 11:09

Je weet heel goed waar ik het over heb :D. Heb je een hoesje om de iPhone? Waar heb je je iphone gekocht en hoelang heeft het geduurd?

Geplaatste afbeelding

#4 Pancu

Pancu
  • Leden
  • 66 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 11:23

Bericht bekijkenYuksel, op 27 september 2010 - 11:09 , zei:

Je weet heel goed waar ik het over heb :D. Heb je een hoesje om de iPhone? Waar heb je je iphone gekocht en hoelang heeft het geduurd?

heb geen hoesje om de iPhone het heeft 3 weken geduurd, heb hem met tMobile abo gehaald.

en heb echt geen probleem met bellen hoor. ik kan iedereen heel goed verstaan:)

Yalan soyluyorsam iPhone beni carpsin

Veranderd door Pancu, 27 september 2010 - 11:24

#5 Crazed

Crazed

| The Sage |

• V.i.p.
  • 17433 berichten
  • Opleiding/Beroep: Alternatif Memur

Geplaatst op 27 september 2010 - 11:53

Ik hoor ook niet veel klachten over iPhone 4 eerlijk gezegd. Ik was er ook een beetje twijfelend over. Echter hoor ik geen serieuze klachten van vrienden die er één hebben gekocht. Wat mij nog steeds dwars zit, is dat het T-mobile moet zijn.

#6 Tuana.

Tuana.
  • Leden
  • 326 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Geplaatst op 27 september 2010 - 13:54

Ik zelf heb iPhone 3g en mijn man heeft iPhone 4. De verhalen dat iPhone 4 geen goede verbinding heeft klopt volgens ons dus echt niet. Mijn man heeft ook een hoesje gekregen, maar dat gebruikt hij voor bescherming en niet om de netwerkproblemen te voorkomen.

Ik heb ook zo een gevoel dat vooral de concurrenten zeer gelukkig werden van de zeer overdreven nieuwsberichten  :idi: Ik was gek op iPhone, vooral nadat ik iPhone 4 heb leren kennen ben ik voorlopig dus echt niet van plan om een andere aan te schaffen. Dus gun jezelf de iPhone  :y:

Kürşat baskınlarında şahadetime destur verilirken,
Tekbir-i ilahi ki bayrağımdaki iman,
Yıldız yüceliğinde vatan olası gönül,
Neylerim, neylerim sensiz acep?

#7 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 15:05

Ik ben altijd al een trouwe iPhone gebruiker geweest. Ik heb nog de oude 2g en mijn vrouw heeft de 3Gs. Alleen de huidige negatieve berichten over de iPhone 4 en de lange levertijden (en t-mobile) zorgen ervoor dat ik ook naar alternatieve toestellen ga kijken.

De HTC Desire HD ziet er wel strak uit.

Geplaatste afbeelding

#8 Burak

Burak

Still changing (stage. 4)

• Forum Moderator
  • 5615 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)
  • Opleiding/Beroep: New Era institute

Geplaatst op 27 september 2010 - 15:20

Ik heb paar dagen android OS gebruikt en ik mag zeggen dat het na WM best goed is bevallen. Zeer gebruiksvriendelijk en een grote aanbod aan aplicaties. Ik wou het ook halen, maar voor 1 jarige abbonementen kom je daar veel te duur mee uit. Ik ga voor een BB. Dan maar na zoveel jaren een keertje iets anders.

Veranderd door Burak, 27 september 2010 - 15:21

Fellas of the new era

#9 Muhammad_Ali

Muhammad_Ali
  • Leden
  • 1070 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 15:27

Ik had mijn iphone van http://www.smartphoneshop.nl/ besteld en binnen een week ontvangen

#10 AngeL_84

AngeL_84
  • Leden
  • 31 berichten
  • Interests:muziek, sporten :)
  • Opleiding/Beroep: HBO fisCALe economiE

Geplaatst op 27 september 2010 - 16:31

almisken ayfoon al, bende blekkie var ama simdiden kulustur oldu. ah su ping yok mu.
Düsünmeden ögrenmek vakit kaybetmektir

#11 F1_racedriver

F1_racedriver
  • V.i.p.
  • 9793 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 19:19

is de Samsung Galaxy S geen optie? want als ik mij niet vergis is het een directe concurrent van de iphone en htc. moet je 'm wel met android 2.2 nemen.

Veranderd door F1_racedriver, 27 september 2010 - 19:22

#12 Yuksel

Yuksel
  • Admin
  • 11085 berichten

Geplaatst op 27 september 2010 - 19:49

Ik heb een aantal sites bezocht die de GalaxyS vergelijken met o.a. iPhone en de HTC Desire HD en men is niet huiverig over de Samsung Galaxy S. Deze zie ik dus niet als een optie.

Geplaatste afbeelding

#13 asudece

asudece

can çıkar özlem çıkmazmış

• Super Moderator
  • 12892 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)
  • Interests:Din, kültür, tarih, Osmanli, farsca, edebiyat, ailem...
  • Functie: docente economie

Geplaatst op 27 september 2010 - 22:03

HTC...
ook wel hatice genoemd; mijn man had ongeveer 2 jaar geleden deze:

Geplaatste afbeelding

en ik de HTC Touch HD:

Geplaatste afbeelding

of wij er blij mee waren, nou in het begin wel; maar achteraf (nadat ik de iphone heb gebruikt)vond ik het een nie tal te makkelijk telefoontje.. traag was hij zeker. de standaard lay-out, beeld kwaliteit etc super goed natuurlijk, maar ondanks de 5.0 mp camera waren de foto's zeer slecht. (heeft iphone trouwens ook, ik mis mijn nokia N96)
de touch- functie moet makkelijk zijn in gebruik, nou daar merkte ik niets van.

Misschien blijkt dit nieuwe HTC een uitblinker te zijn; zou het niet weten. succes in ieder geval. Ik zou in ieder geval nooit meer voor een htc gaan.

Hij die anderen controleert kan machtig zijn, maar hij die zichzelf kan controleren is machtiger.

#14 Crazed

Crazed

| The Sage |

• V.i.p.
  • 17433 berichten
  • Opleiding/Beroep: Alternatif Memur

Geplaatst op 27 september 2010 - 22:10

Ik heb 2 HTC's en de 2 voorgangers van de HTC gehad. In het begin, eerste paar maanden, zijn het echt top dingen. je denkt dat je een geweldig koopje hebt gedaan. Maar daarna begint het drama. Traagheid, scherm dat niet reageert, toetsen die te laat reageren, alles loopt vast. Ik werd er echt schijtziek van. De HTC is dan ook het eerste toestel dat ik uit boosheid kapot heb gegooid. Gelukkig had ik het verzekerd :idi:. Maar ik heb het dan wel over de HTC met WM. Android schijnt wel veel sneller te zijn. Echter ben ik sinds ik een iMac heb, een totale fanaat van Mac software geworden. Het is ongelofelijk snel, simpel en gebruiksvriendelijk. Ik heb ook NIEMAND die een iPhone heeft ooit horen klagen over hun iPhone (behalve dan over T-mobile en het bereik daarvan).

Anyway, ik zou altijd voor de iPhone gaan. Altijd. HTC mag zo goed en snel zijn wat t wil, iets waar een Mac OS opstaat, is altijd geweldig. Voorzover ik wete heb jij ook een Mac Yukkie, dus jij zou het zelf al moeten weten. When you go Mac, you never go back :idi:.

#15 Libanonkeu

Libanonkeu
  • Leden
  • 1037 berichten
  • Interests:I slap women and love them equally, marry 4 of them legally. How the F*ck can i be a jerk, i'm converted.
  • Opleiding/Beroep: 5% N.O.I.

Geplaatst op 27 september 2010 - 22:25

Ik heb de HTC Hero, sinds de Android 2.0 besturingssysteem ben ik er wel heel blij mee.
- Open source (veel toffe applicaties, gratis)
- Google based (veel google apps zoals Voice, Maps, Navigator Beta werken allemaal super)
- Internet browser met Flash media
- Uitbereidbare geheugen dmv SD kaart

En ja je kan er gewoon alles mee eigenlijk. Maar toch heb ik de Iphone 4 besteld, duurt wel f.. lang ik wacht al 2 weken en ik heb al zo weinig geduld. Ik krijg da gratis hoesje niet, maar blijkbaar valt het allemaal reuze mee.
Iedereen spreekt met vol lof over de Iphone 4 netalsof het van hun vaders is, daarom heb ik besloten om er uiteindelijk toch 1 te nemen.

Maar omdat jij nog niet hebt besloten, kun je miss. beter wachten tot december want dan komt de witte editie uit en bovendien gaan er geruchten dat bij deze versie de hardware fouten zijn gefixed. Kan iemand dit bevestigen?
Next week there can't be any crisis. My schedule is already full. H.K.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users