Springen naar inhoud

Turksestudent verhaal 2010

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
Er zijn 109 reacties in dit onderwerp

#31 feryâd-û isyân

feryâd-û isyân
  • Evenement Poster
  • 14619 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)

Geplaatst op 01 maart 2010 - 20:55

op het politie bureau belt Chocolate_ haar broertje Burak. Burak wilt Chocolate_ bevrijden, maar in zijn eentje kan hij dat niet. om die reden belt hij zijn maatjes YavuzBaba en Yıkılmaz. met zijn 3'en vallen ze het bureau binnen.

#32 Sem'

Sem'

You're exactly my brand of heroin

• Stelling v/d week
  • 8492 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Opleiding/Beroep: HBO-Rechten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 21:01

Vay be, basima gelen kalmamis :lol: Yavuzbaba ve Yikilmazda abilerimmi oluyor? SL de ablam olsun o zaman :lol:

Leuke wending, go on people.
"If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done."

#33 Iqra

Iqra

Piano and I

• Forum Moderator
  • 12283 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 21:24

Even voor de duidelijkheid:

YB en Yıkılmaz zijn de maatjes van Burak. Burak is het broertje van Chocolate.

Zij vallen het bureau binnen met bivakmutsen over hun hoofden en doen alsof zij Polat, Memati en Abdülhey zijn. Tenminste, daar willen zij op lijken. Zij schieten niemand dood, omdat zij dit niet durfen. Op de een of andere manier (God weet hoe) vinden zij Chocolate in het kamertje rechts beneden in de kelder. Zij schrikt zich rot wanneer zij de drie mannen in bivakmutsen ziet en begint te schreeuwen. Zij denkt dat deze mannen het gemunt hebben op haar. Wanneer de mannen de bivakmutsen verwijderen van hun hoofden, wordt Choco heel erg blij. Zij lopen met zijn vieren naar buiten. Eenmaal buiten aangekomen...

#34 feryâd-û isyân

feryâd-û isyân
  • Evenement Poster
  • 14619 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 21:31

komen ze inspecteur Yüksel tegen. Yüksel ziet de bivakmutsen van Burak, Yavuz & Yıkılmaz. Chocolate_ kan zich niet inhouden en roept: ooops! Burak telt tot 3, na 3 rennen ze allemaal. arme Chocolate_ die heeft haar hakschoenen aan, het rennen gaat moeilijk maar ze moet wel.

#35 Seran

Seran
  • Leden
  • 2796 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 23:59

Choco komt niet verder, haar ene hak is tussen de twee stenen blijven steken, maar die pumps heeft ze nog geen week geleden in Alexandrium gekocht bij Dolcis. Yikilmaz rent terug naar Choco om haar over te halen om door te rennen zonder die mooie en dure pumps. In de tussentijd rennen twee politieagenten richting Choco en Yikilmaz, het zijn Serseri en Kerimoglu. Choco en Yikilmaz weigeren om mee te gaan. In de tussentijd zijn Burak en Yavuzbaba die oldtimer, die voor het huis van zulis staat geparkeerd halen. Yikilmaz heeft een schroevendraaier in zijn mouw gestoken om Choco te beschermen. Hij haalt die schroevendraaier uit zijn mouw en maakt er rare bewegingen mee richting Serseri en Kerimoglu.  De politieagent die net uit de zijstraat komt aanrennen (doe normaal), schiet yikilmaz (abdulhey) neer.

Veranderd door Seran, 01 maart 2010 - 23:59

#36 b1tanem

b1tanem
  • Leden
  • 812 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 00:03

:idi: ayy seran ne guzel yazmisin bazilarina  rolleri  iyi yakistirmisin

Veranderd door b1tanem, 02 maart 2010 - 00:04

#37 Seran

Seran
  • Leden
  • 2796 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 00:18

Correctie op vorige post:
Choco komt niet verder, haar ene hak is tussen de twee stenen blijven steken, maar die pumps heeft ze nog geen week geleden in Alexandrium gekocht bij Dolcis. Yikilmaz rent terug naar Choco om haar over te halen om door te rennen zonder die mooie en dure pumps. Choco zegt geïrriteerd: 'ik moet deze pumps meenemen, ze zijn 90 euro waard'. Daarop zegt Yikilmaz: 'kizim azcik musluman ol, bir ayakabiya okadar para mi sayilir’. In de tussentijd rennen twee politieagenten richting Choco en Yikilmaz, het zijn Serseri en Kerimoglu. Choco en Yikilmaz weigeren om mee te gaan. In de tussentijd zijn Burak en Yavuzbaba die oldtimer, die voor het huis van zulis staat geparkeerd halen. Yikilmaz heeft een schroevendraaier in zijn mouw gestoken om Choco te beschermen. Hij haalt die schroevendraaier uit zijn mouw en maakt er rare bewegingen mee richting Serseri en Kerimoglu. De politieagent die net uit de zijstraat komt aanrennen (doe normaal), schiet yikilmaz (abdulhey) neer.

Veranderd door Seran, 02 maart 2010 - 00:18

#38 Sterlicya

Sterlicya

.. Mahmur ..

• Leden
  • 3640 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 00:32

choco en pumps
dat is echt een verhaal

Rijkdom komt niet voort uit een overvloed van wereldse bezittingen,
maar uit een tevreden geest ,,,

#39 ~Asu~

~Asu~

Delidolu biraz çatlak ama akíllí...

• Evenement Poster
  • 6944 berichten
  • Opleiding/Beroep: Wft-Consumptief Krediet

Geplaatst op 02 maart 2010 - 00:34

Bericht bekijkenSeran, op 01 maart 2010 - 23:59 , zei:

De politieagent die net uit de zijstraat komt aanrennen (doe normaal), schiet yikilmaz (abdulhey) neer.

:lol2: Yikilmaz vs Abdülhey, dát is pas een verhaal. Abdülhey hangi ara kelle$ti, mezarda mí? :idi:

Geplaatste afbeelding

Ne minnet kim çeker erbabı hüdadandır,
Muhabbet ehline derdü bela kalu beladandır, kalu bela...

#40 Sem'

Sem'

• Stelling v/d week
  • 8492 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 00:38

Doenormaal schiet Yikilmaz wel neer, maar de kogel mist Yikilmaz met een haartje. Yikilmaz verkeert in shock en zijn lichaam maakt hierdoor adrenaline aan. Hij pakt Chocolate_ bij haar arm en trekt haar mee, volgens Yikilmaz moet alles goed verlopen nu ze Chocolate_ hebben bevrijd. In tussen hebben Burak en Yavuzbaba de auto open kunnen krijgen, ze schreeuwen naar Chocolate_ en Yikilmaz dat ze moeten haasten. Na een sprintje stappen ze de auto in, maar de politie achtervolgen hun ook. Na urenlang achtervolging kunnen ze de politie toch van zich afschudden. Chocolate_ krijgt eindelijk de kans om haar broertje Burak te bedanken.
"If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done."

#41 BiTLi-SeXy

BiTLi-SeXy

Fuck Redbull, Ik Geef Je Vleugels !!

• Leden
  • 7100 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 10:59

Toen ze eindelijk op een rustige plek de auto hadden geparkeerd, voelde Yikilmaz iets vreemds.
Een soort vlinder-gevoel.
Hij had zo'n intens iets beleefd met de mooi-harige Chocolate, dat hij verliefd op haar is geworden.
Het gebonk in zijn hart maakte hem gek.

Wat moest hij doen? Hij kent Chocolate al zo lang. Zij is het zusje van zijn beste vriend nota bene!
Burak zou dit nooit pikken !! Hij zou mij afmaken !!
En ook weet hij dat YavuzBaba ook gevoelens voor haar heeft.

oh my Lorddd...!

Net toen hij zat te twijfelen of hij wel of niet zijn gevoelens moest uiten gebeurde er iets vreemds....
Brunette's Do it Better

MiauWw

#42 Zulis

Zulis

Innâ lillâhi ve innâ ileyhi râcîun..

• Leden
  • 6211 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 11:57

:lol2: action verhaal..

Silence

#43 Samsunlu-55

Samsunlu-55

sarkilarla goctun aramizdan

• V.i.p.
  • 6461 berichten
  • Geslacht:Man
  • Interests:Gozyasi geceleri
  • Opleiding/Beroep: Namuslu memur

Geplaatst op 02 maart 2010 - 12:07

..yikilmaz zette opeens het radio aan, en opeens werd er omgeroepen dat hij de straatprijs van 20 miljoen heeft gewonnen! yikilmaz duwde chocolade op de grond en met hoge snelheid, ging hij richting de postcode loterij gebouw om zijn prijs in ontvangst te nemen. Eenmaal aangekomen werd hij door serseri(postcodeloterij presentator) ontvangen en geholpen. Na alle administratieve handelingen stond het geld op de bank van yuksel-bank! Meteen ging yikilmaz advies vragen bij de imam attar, volgens attar is nederland een darul-harp dus geen enkel probleem om het te rentenieren! Yikilmaz schenkte meteen het moskee een ton. Voor yikilmaz was het nu elke dag feest, samen met samsunlu gingen ze elke dag bbq'en, maar op een dag..
İki kulağın var, sen de iki anla
İki ağzı olanı gördün mü hiç
İki düşün bir söyle
Onu da düşünmeden söyleme

#44 CokBilmis

CokBilmis
  • Leden
  • 371 berichten
  • Interests:Alles waar ik iets van kan leren (:
  • Opleiding/Beroep: Hukuk denilen illet :l

Geplaatst op 02 maart 2010 - 15:21

was Yikilmaz het luilekker leventje zat. Waar gaat dit heen? vraagt hij aan Samsunlu. Hoe bedoel je? zegt Samsunlu.
Nou dit, we zijn elke dag hetzelfde aan het doen. Jij eet elke dag een halve koe en ik staar je aan terwijl jij eet. Dan vraag je me of ik ook wat lust en voordat ik ja kan zeggen is alles al op. Yikilmaz zucht diep en sluit zijn ogen. Na een tijdje zo te hebben gezeten krijgt Yikilmaz een schitterende idee. Ik weet het broer! Er moet actie komen in onze leven! Eten en luieren daar komt geen eind aan. Ik wil actie, ik wil kleur in mijn leven. Ik wil de oude Yikilmaz zijn. Maar eerst moet ik van al mijn geld afkomen.
Ik ga al mijn geld weggeven. Ik geef me geld aan..
CokBilmislikten hicbirsey bilmedigimin farkina varamiyorum :dom:

#45 Sem'

Sem'

• Stelling v/d week
  • 8492 berichten

Geplaatst op 02 maart 2010 - 15:44

Yuuuh, bu ne be :lol2:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users