Springen naar inhoud

Turksestudent verhaal 2010

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
Er zijn 109 reacties in dit onderwerp

#1 Sem'

Sem'

You're exactly my brand of heroin

• Stelling v/d week
  • 8492 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Opleiding/Beroep: HBO-Rechten

Geplaatst op 28 februari 2010 - 21:51

Daar gaan we dan.. Het is de bedoeling dat ieder een vervolg gaat schrijven. Zo zullen wij dan een verhaal krijgen. Ik begin met een kort stukje.

Het was weer eens een winterse dag. Iqra' hoorde de hele dag het welbekende gezeur van Chocolate_ aan. Chocolate_ bleef maar doorgaan over hoe koud het wel niet is en dat ze behoefte heeft aan het warme weer. Alleen wat ze niet merkte is dat Iqra' er niet goed van werd, ze had het helemaal gehad. Chocolate_ was volgens haar de hele dag al aan het zeuren en daarom werd Iqra' zelf een beetje depressief. Ze was al de hele dag bezig om verschillende leden te waarschuwen, omdat ze weer offtopic gingen. Op het laatst trok Iqra' het niet meer en vertelde dit aan Chocolate_. Zij wist natuurlijk wel dat ze onredelijk was, maar toch kon ze het niet hebben. Hierop besloot Chocolate_ een end te gaan wandelen. Tijdens het wandelen luisterde ze naar muziek waardoor ze niet echt oplette waar ze liep. Het was dan ook te verwachtten dat ze tegen iemand zou aanlopen.  Chocolate_ keek op om te kijken wie het was en ze was verbaasd toen ze zag dat ...

Veranderd door Chocolate_, 28 februari 2010 - 21:52

"If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done."

#2 Kalben

Kalben
  • Leden
  • 2198 berichten
  • Geslacht:Man
  • Opleiding/Beroep: Ongeschoold

Geplaatst op 28 februari 2010 - 21:54

Reklam kokan hareketler bunlar mayk  <_<
Canıma kastım var yaşaaaaaaaaaamam artık

#3 feryâd-û isyân

feryâd-û isyân
  • Evenement Poster
  • 14619 berichten
  • Geslacht:Onbekend :)

Geplaatst op 28 februari 2010 - 22:10

het Samsunlu-55 was. Samsunlu was op weg naar de vismarkt om hamsi te halen.

#4 ~Esin~

~Esin~
  • Leden
  • 967 berichten

Geplaatst op 28 februari 2010 - 22:27

Voordat Samsunlu zijn mond open deed om over de vele voordelen van hamsi te vertellen barstte Chocolate in tranen uit, terwijl de tranen als rozijnen over haar wang liepen snotterde ze over het onegelofelijke gemis aan zomer 2009. Samsunlu had hier echter geen zin in, vooral omdat Chocolate steeds in de herhaling viel en vervolgde zijn pad naar de geur van hamsi. Chocolate had het niet meer, ze had het gevoel dat niemand haar begreep, het gemis was overheersend waardoor ze de realiteit niet meer wilde zien, ze sloot haar ogen wenste dat ze in Argentinie was, Buenas Aires, het derde straatje links schuin achter de kerk waar voornamelijk toeristen kwawem om foto's te maken, tegenover poco loco waar haast voor geen geld toch heerlijk ontbeten kon worden terwijl de zon haar kruin zou verhitten. Chocolate bleef haar ogen gesloten houden en wenste diep, heel diep dat ze op dat moment ergens kon zijn waar de zon scheen; Ik mis je warme stralen, ik mis de glimlach op mijn gezicht, ik, ik.. Op dat moment opende ze haar ogen en zag..
Should I Stay Or Should I Go?

#5 feryâd-û isyân

feryâd-û isyân
  • Evenement Poster
  • 14619 berichten

Geplaatst op 28 februari 2010 - 23:10

Equivalance voor haar. Equivalance begreep dat het niet goed ging met Chocolate_ en nam haar mee naar een café. samen gingen ze cappucino drinken. drie tafels achter hun zat een jongeman, half verscholen achter zijn krantje, het was overduidelijk dat hij niet gezien wilde worden. het was..

Veranderd door Buzuki, 28 februari 2010 - 23:11

#6 Iqra

Iqra

Piano and I

• Forum Moderator
  • 12283 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 11:35

Sancak17TR. Hij zat op dat moment de "Kunst en Boeken" bijlage van de Volkskrant te lezen. Toen hij merkte wie deze twee dames zijn, werd zijn concentratie verstoord. Na vijf minuten stond hij op om zichzelf voor te stellen aan Equivalence en Chocolate...

#7 Samsunlu-55

Samsunlu-55

sarkilarla goctun aramizdan

• V.i.p.
  • 6461 berichten
  • Interests:Gozyasi geceleri
  • Opleiding/Beroep: Namuslu memur

Geplaatst op 01 maart 2010 - 11:58

..maar opeens zag hij dat een vrouw in burqa, haar portomonee liet vallen. Sancak pakte onmiddelijk het portomonee van grond op en rende direct in de richting van de vrouw met burqa. Een uur geleden had yikilmaz een banaan op, maar dit keer gebeurde iets heel onverwachts!!! Yikilmaz had zijn banaan niet helemaal op maar driekwart, de rest heeft hij midden op straat gegooid! Sancak rende en rende naar het vrouw in burqa, en jaaaaaa daar is ze!!! Maar opeens gleed sancak door het banaan uit, en botste tegen de vrouw in burqa!!! En daar lagen ze dan beide op grond. Sancak keek diep in de ogen van de vrouw in burqa, maar maar maaar dit kan niet waar zijn. Dit is....
İki kulağın var, sen de iki anla
İki ağzı olanı gördün mü hiç
İki düşün bir söyle
Onu da düşünmeden söyleme

#8 feryâd-û isyân

feryâd-û isyân
  • Evenement Poster
  • 14619 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 12:32

SessizLale. normaal gesproken droeg SL geen bourqa, maar ze had er één voor een vriendin gekocht. alleen wist ze niet of zij die wel zou passen. om die reden had ze de bourqa zelf aangedaan. Sancak stond op gaf SL een hand en hielp haar overeind. SL wierp Sancak een boze blik toe. Sancak zei: 'mijn excuses mevrouw, ik heb het niet expres gedaan.. ik stapte op een bananenschil'. SL zei niets en liep verder. ze moest nog langs bij de Free Record Shop om 3 nieuwe cdtjes te kopen voor Buzuki. net op het moment dat ze de zaak wilde binnenlopen zag ze een poster van een zanger dit was...

#9 ~Asu~

~Asu~

Delidolu biraz çatlak ama akíllí...

• Evenement Poster
  • 6944 berichten
  • Opleiding/Beroep: Wft-Consumptief Krediet

Geplaatst op 01 maart 2010 - 12:40

Sorry; dit moet er ff uit: Burqa'yí kesin sofi yüzünden giymişimdir :idi: Arkadaş bahane :P

Veranderd door SessizLale, 01 maart 2010 - 12:41

Geplaatste afbeelding

Ne minnet kim çeker erbabı hüdadandır,
Muhabbet ehline derdü bela kalu beladandır, kalu bela...

#10 ~Esin~

~Esin~
  • Leden
  • 967 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 13:19

Oh Lord, dear Lord, riep Sessizlale. Dit had ze totaal niet verwacht. Iedere nacht op het moment dat ze haar ogen sloot dacht ze aan hen, wanneer ze de ogen weer opende dacht ze weer aan hen, 24/7 spookten ze door haar gedachten rond. Sessizlale begon spontaan de danspasjes te imiteren wat ze op tv vrouwen met haast geen kleding aan ook zag doen; ze kronkelde haar lichaam, schudde haar achterwerk terwijl ze down, down, ging en gooide haar armen de lucht in. Dit alles was een hele prestatie vooral omdat er helemaal geen muziek aanwezig was. Hiermee oogstte ze veel bewondering door het publiek, alle aanwezigen keken sprakeloos toe. Een van hen kwam op het idee om toch maar muziek op te zetten en de muziek schalde door de luidsprekers. 'Yoehooeee, o hell yeah' juichtte Sessizlale en begon mee te zingen; bailando la toque y ella se dejo me aprovecho y pam pam, quiero contigo, bailar pegadito. Wisin y Yandel in Holland, al haar dromen kwamen uit! Op het moment dat ze wederom down, down zou gaan herstelde Sancak zich en greep in. Hij had mensen horen fluisteren dat Sessizlale normaal gesproken niet van dit soort muziek hield maar een grote fan van Ismail Yk was en ze danstte uitsluitend de kolbasti, niets anders! Sancak was ervan overtuigd dat een kwade djin haar overmeesterd had en greep haar vast bij haar arm. Toen..

Veranderd door ~Esin~, 01 maart 2010 - 13:21

#11 ~Asu~

~Asu~

Delidolu biraz çatlak ama akíllí...

• Evenement Poster
  • 6944 berichten
  • Opleiding/Beroep: Wft-Consumptief Krediet

Geplaatst op 01 maart 2010 - 13:30

Commentaar door hoofdrolspeelster: :idi:
Ismail YK :sick: Insan Ayna yazar <_<

Buarada beni bu hikaye içinde Sancak'a aşık falan edecek olan olursa sizi dava eder, Yüksek Yargí'ya havale ederim, haberiniz ola :@ Ne o, herif bi üstüme düşer, bi kolumdan tutar, nerde bu devlet!! <_<

Veranderd door SessizLale, 01 maart 2010 - 13:33

Geplaatste afbeelding

Ne minnet kim çeker erbabı hüdadandır,
Muhabbet ehline derdü bela kalu beladandır, kalu bela...

#12 ~Esin~

~Esin~
  • Leden
  • 967 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 13:32

Reclame; Sancak kan het natuurlijk ook fout hebben. Wat de menigte fluistert hoeft niet altijd waar te zijn. :idi:

-- havada ask kokusu var--

Veranderd door ~Esin~, 01 maart 2010 - 13:36

#13 CokBilmis

CokBilmis
  • Leden
  • 371 berichten
  • Interests:Alles waar ik iets van kan leren (:
  • Opleiding/Beroep: Hukuk denilen illet :l

Geplaatst op 01 maart 2010 - 13:33

heb ik net me fanatasie op hol gelaten, is er al een vervolg geplaats en hier weet ik niks op, sacmalanmis  <_<

Veranderd door CokBilmis, 01 maart 2010 - 13:37

CokBilmislikten hicbirsey bilmedigimin farkina varamiyorum :dom:

#14 ~Esin~

~Esin~
  • Leden
  • 967 berichten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 13:46

Excuses maar dat is ook de bedoeling. (; Het is mogelijk om van mijn stukje een droom te maken, dat ze ontwaakt uit haar fantasie terwijl ze de poster bekeek en alsnog doorgaan met je eigen stuk.

#15 Sem'

Sem'

You're exactly my brand of heroin

• Stelling v/d week
  • 8492 berichten
  • Opleiding/Beroep: HBO-Rechten

Geplaatst op 01 maart 2010 - 13:48

En we gaan verder met het verhaal. Kom op met al die (wilde) fantasieees.
"If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done."

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users