Springen naar inhoud

Abiye Magazalari In Duitsland

• Please log in to reply
Er zijn 21 reacties in dit onderwerp

#16 mahmudA

mahmudA
  • Leden
  • 12 berichten

Geplaatst op 15 oktober 2010 - 16:00

Kan iemand misschien een duidelijke adres geven van Duisburg? Marhlox? ik wil morgen daarheen gaan

#17 Betul_

Betul_

• V.i.p.
  • 9594 berichten
  • Geslacht:Vrouw

Geplaatst op 15 oktober 2010 - 17:57

Wesselerstrasse intikken op je tomtom en dan ben je er.
Yoksulluğu anladık da, sevmek neden kıt kanaat,
Yoksa yürekler mi yoksul, kimler biçmiş AŞK'a fiyat?
(Hz. Mevlana)

#18 mahmudA

mahmudA
  • Leden
  • 12 berichten

Geplaatst op 15 oktober 2010 - 21:46

Betul_, op 15 oktober 2010 - 17:57 , zei:

Wesselerstrasse intikken op je tomtom en dan ben je er.

heb je daar echt veel winkels? Yarin gidecez elbiselere bakmaya ondan

#19 Meslina

Meslina
  • Leden
  • 3966 berichten

Geplaatst op 16 oktober 2010 - 12:03

Ik denk dat je nergens anders zoveel winkels kunt vinden  :idi: maar of je ze allemaal leuk vindt ligt aan jou. Het moet trouwens weselerstrasse zijn.
"Her okuyan, kendi akli miktarinca anlar.
Söz bilmeyene bir sey ögretmek için,
onun dilince konusmak gerek"

Mevlana

#20 jsm

jsm
  • Leden
  • 2 berichten

Geplaatst op 17 oktober 2010 - 23:18

hey, ik zie dat jullie allemaal naar duitsland gaan maar hier in nederland hebben ze ook leuke winkels.

ik heb zelf een hele leuke winkel gezien met echt mooie jurken (s.juvena etc.) in almelo deze heet ce moment.

ze hebben ook een website, deze is: www.ce-moment.com

#21 Tugba_

Tugba_
  • Leden
  • 7821 berichten

Geplaatst op 21 oktober 2010 - 18:16

ik heb een abiye en nisan elbisesi nodig, waar in nederland hebn je ook leuke jurken, ik volg zulke dingen echt nooit, die van duisburg vind ik te janjanli zoals iemand hierboven al aangaf en voor een jurk er naartoe reizen die ik waarschijnlijk niet kan vinden heb ik geen zin in. ik zoek iets met klasse  :rolleyes:

#22 Gezellie

Gezellie
  • Leden
  • 1 berichten

Geplaatst op 01 september 2014 - 20:25

Tugba_, op 21 oktober 2010 - 18:16 , zei:

ik heb een abiye en nisan elbisesi nodig, waar in nederland hebn je ook leuke jurken, ik volg zulke dingen echt nooit, die van duisburg vind ik te janjanli zoals iemand hierboven al aangaf en voor een jurk er naartoe reizen die ik waarschijnlijk niet kan vinden heb ik geen zin in. ik zoek iets met klasse  :rolleyes:

Heel verstandig Tugba! Ik heb laatst een jurk gekocht bij Nuray Gelinlik in Marxloh, en heb er heel erg spijt van. Nare ervaring aan overgehouden. Mocht er iemand binnenkort heengaan, koop niet bij Nuray Gelinlik!  Ze ruilen niet al is het overduidelijk een fabricagefout! Echte afzetters! Maar mocht je toch naar binnen gaan, kijk even goed naar de spiegel buiten de paskamers. Je lijkt minstens 6/7 Kg lichter ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 members, 0 guests, 0 anonymous users