Fouten Op Het Forum
Gepost 17 september 2009 - 00:31
Informatie over mijn profiel bij het posten, dat is is niet lineair. Hoort dat zo? Mijn opleiding staat bijvoorbeeld Duivels links en de rest een beetje centred.
Gepost 17 september 2009 - 01:41
Nog iets..Als ik in de pb functie met iemand in conversations zit en vervolgs klik op new contents. Dan krijg ik een lege scherm. Als ik er weer op klik, krijg ik pas de contents.
Wat ik ook niet begrijp. Ik kreeg net een PB, waarop ik niet kon reply'en? Wordt elk PB die je stuurt als ene conversation geopend?
Wat ik ook niet begrijp. Ik kreeg net een PB, waarop ik niet kon reply'en? Wordt elk PB die je stuurt als ene conversation geopend?
Gepost 17 september 2009 - 01:48
Wanneer ik op 'view new content' klik, krijg ik geen 'new content' te zien. En nee, ik klik er niet zo vaak op, dus een flood controle is het niet. Ik krijg gewoon in geen enkele geding nieuwe berichten te zien, welke behoorlijk irritant is.
"sweets to the sweet, farewell!"
Gepost 17 september 2009 - 09:34
Nog een bevinding waar we aan/zullen werken :
De oude berichten zien er soms niet uit. De quotes zijn niet zichtbaar enz..
We moeten hiervoor alle meer dan 1.4 miljoen berichten corrigeren. Ook al is dit een automatisch proces, dit zal erg lang duren.
Hierdoor zal het forum van tijd tot tijd langzaam werken.
De oude berichten zien er soms niet uit. De quotes zijn niet zichtbaar enz..
We moeten hiervoor alle meer dan 1.4 miljoen berichten corrigeren. Ook al is dit een automatisch proces, dit zal erg lang duren.
Hierdoor zal het forum van tijd tot tijd langzaam werken.
Gepost 17 september 2009 - 10:41
Ik ben nu al een tijdje online, maar nog steeds zie ik die lijst leeg. Ook jouw bericht bijv werd niet weergegeven. Ik moet echt in the main index kijken enz.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote